نیوز سیتی!
28 اردیبهشت 1402 - 12:50

برگزاری نمایشگاه کتاب در ایلام پس از وقفه 5 ساله

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: نمایشگاه کتاب ایلام در سال جاری و پس از وقفه ۵ ساله برگزار می شود.

علی هوشمند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: نمایشگاه کتاب ایلام در سال جاری و پس از وقفه ۵ ساله برگزار می شود. 

وی افزود: امیدواریم با همکاری‌های وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولین استان بتوانیم نمایشگاه کتاب ایلام را پس از وقفه طولانی مدت در سال جاری برای بهره‌مندی دوست‌داران کتاب و اهل مطالعه از این رویداد فرهنگی برپا نماییم. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام تصریح کرد: آخرین نمایشگاه کتاب استان ایلام، در سال ۱۳۹۷ برگزار شده که به علت عدم تأمین اعتبار مالی و محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا، نمایشگاه کتاب در استان برگزار نشده است. 

وی بیان کرد: یکی از رخداد‌هایی که زمینه را برای ایجاد انگیزه هم در میان ناشران استان و علاقمندان به کتاب و کتابخوانی ایجاد می‌کند، برپایی نمایشگاه کتاب است. 

هوشمند گفت: نمایشگاه استانی کتاب، به عنوان یک رویداد مهم و ارزشمند فرهنگی، همواره مورد مطالبه و اقبال ناشران، اهل قلم و استقبال مردم استان بوده است. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد ایلام در پایان گفت: پیرو مکاتبه و مذاکرات انجام شده در خصوص تأمین اعتبار نمایشگاه کتاب استان، مقرر شد این نمایشگاه به صورت مشارکتی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری و مساعدت استانداری ایلام در سال ۱۴٠۲ برگزار شود. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1220784

مهمترین اخبار ایران و جهان: