نیوز سیتی!
16 اردیبهشت 1402 - 19:40

معلمین امروز تشنه روش و منش شهید مطهری هستند

رشت - مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه عمر با سعادت شهید مطهری در راه معلمی و ترویج علم و دانش سپری شد، گفت: جامعه معلمین امروز تشنه معارف، روش، منش و اخلاق شهید مطهری هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فائزی عصر شنبه در آئین بزرگداشت مقام معلم در مرکز آموزشی و رفاهی دهکده ساحلی بندرانزلی، اظهار کرد: آسمان آموزش و پرورش گیلان مملو از معلمان نمونه است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های ارزشمند در حوزه تربیت معلمین کارآمد در گیلان، افزود: مدارس گیلان به دست معلمان توانمند، تحلیل گر و با اخلاق اداره می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه امسال از ۱۲ معلم نمونه کشور ۲ نفر از معلمان این استان بودند، گفت: درخشش زینب فتحی زاده و مژده قربانعلی زاده معلمان در سطوح کشوری افتخاری دیگر برای آموزش و پرورش گیلان است.

فائزی با بیان اینکه عمر با سعادت شهید مطهری در راه معلمی و ترویج علم و دانش و معرفت افزایی سپری شد، اضافه کرد: جامعه معلمین امروز تشنه معارف، روش، منش و اخلاق شهید مطهری هستند.

وی با اشاره به اینکه هنر معلم توانایی انتقال مطلب به دانش آموزان است، افزود: شهید مطهری با بیانی‌خوش در بند واژه‌ها نبود و برای انتقال مفاهیم از ساده‌ترین واژه‌ها استفاده می‌کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1192584

مهمترین اخبار ایران و جهان: