نیوز سیتی!
25 اردیبهشت 1402 - 11:32

ایجاد ۸۹ کیلومتر کانال آب‌بر کشاورزی در لرستان/ ۱۲۰ مسکن برای مددجویان بهزیستی ساخته می‌شود

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل)ع( لرستان از ایجاد ۸۹ کیلومتر کانال آب‌بر کشاورزی در استان توسط این مجموعه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سردار مرتضی کشکولی صبح امروز در همایش بسیج سازندگی گروه‌های جهادی تفکر انقلابی را نهادینه می‌کند، اظهار کرد: بعد مردمی بودن انقلاب اسلامی مشارکت را بالا برده و می‌توان با راه‌اندازی صندوق‌های محلی در حل مشکلات مناطق تلاش کرد.

وی خاطرنشان کرد: بهترین مسیر معنویت‌افزایی جوانان حضور در گروه‌های جهادی و بسیجی است، به‌نحوی که از ظرفیت و استعدادهای افراد در حل مسائل استفاده کرد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ با بسیج سازندگی حدود ۱۱ میلیارد تومان قرارداد برای ایجاد ۱۲ کیلومتر کانال آب‌بر کشاورزی منعقد کردیم، افزود: با این وجود تا کنون بالغ بر ۸۹ کیلومتر معادل ۶ برابر آن تعهد را اجرایی کردیم.

وی بیان داشت: همچنین ۴۲۵ میلیارد تومان با قرارگاه امام حسن(ع) برای آبرسانی به ۱۲۵ روستای لرستان قرارداد داریم، با این وجود ۳۳۵ روستا را در دستور کار قرار داریم.

کشکولی با اشاره به پیشرفت ۴۷ درصدی پروژه‌های آبرسانی استان، افزود: لوله‌گذاری، حفر چاه و خرید تجهیزات از دیگر اقدامات انجام شده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه سال گذشته ۵۰۰ واحد مسکن مددجویی برای کمیته امداد ساخته و تحویل داده شد، گفت: امسال برنامه داریم ۱۲۰ مسکن را برای مددجویان بهزیستی ساخته و تحویل مددجویان دهیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1213440

مهمترین اخبار ایران و جهان: