نیوز سیتی!
01 خرداد 1402 - 15:25

کشف تریاک در عملیات مشترک پلیس فارس و ویژه شرق تهران

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از توقیف وانت مزدا و کشف 163 کیلو و 600 گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر ویژه شرق تهران و فارس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سردار یوسف ملک‌زاده درباره جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ویژه شرق تهران با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی با یک دستگاه وانت مزدا در یکی از محورهای روستایی شهرستان "داراب" در حال انتقال یک محموله تریاک است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فارس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر داراب پس از هماهنگی با مرجع قضائی به این محور اعزام و با ایجاد تور ایست و بازرسی موفق شدند، وانت مزدا حامل تریاک را شناسایی کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی خودرو را توقیف و راننده را نیز دستگیر کنند، تصریح کرد: در بازرسی از این وانت مزدا 163 کیلو و 600 گرم تریاک کشف شد.

سردار ملک‌زاده با اشاره اینکه قاچاقچی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، گفت: پلیس در حوزه قاچاق قاطعانه با مجرمان برخورد می‌کند و شهروندان می‌توانند هرگونه اخبار در این خصوص را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

واژگونی پژو پارس با یک کشته و 3 مجروح

رئیس پلیس راه شمال استان گفت: در پی واژگونی سواری پژو در محور مواصلاتی مرودشت، یک نفر فوت و 3 سرنشین آن نیز مجروح شدند.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت در محور مواصلاتی مرودشت، بلافاصله ماموران پلیس‌راه به همراه عوامل امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی عنوان کرد: در بررسی صورت گرفته مشخص شد یک سواری پژو پارس حامل 4 سرنشین به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه از جاده منحرف و واژگون شده است.

رئیس پلیس راه شمال استان با بیان اینکه در این حادثه یکی از سرنشینان فوت و راننده و 2 نفر دیگر نیز مجروح و روانه بیمارستان شدند، از شهروندان خواست با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از وقوع چنین حوادث ناگواری جلوگیری کنید.

پایان پیام/ن

منبع: فارس
شناسه خبر: 1230584

مهمترین اخبار ایران و جهان: