نیوز سیتی!
01 خرداد 1402 - 13:44

کشف قاچاق 6 میلیارد تومانی کالا در نخل‌تقی

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور باری با 6 میلیارد تومان کالای قاچاق در بندر نخل‌تقی شهرستان کنگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، سرهنگ یدالله شرفی فرمانده مرزبانی استان بوشهر ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، حمایت از رونق تولید داخلی و تشدید برخورد با قاچاقچیان کالا، مأموران دریابانی یک فروند شناور تجاری را به ظن داشتن کالای قاچاق در بندر نخل‌تقی شناسایی و توقیف کردند.

وی افزود: مأموران در بررسی دقیق شناوران توقیفی پس از تخلیه کامل بار موفق شدند، ۴۴۰ ثوب پوشاک، ۷۰۰ عدد لوازم آرایشی، ۱۵۰ جفت کفش، 6 هزار و 590 عدد انواع لوازم جانبی موبایل و صدها قلم کالای قاچاق  کشف کنند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را 6 میلیارد تومان برآورد کردند، اضافه داشت: در این راستا ۲ نفر دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مقام قضائی داده شدند.

شرفی ادامه داد: مرزبانان، با عزم جدی خود برای مبارزه با پدیده سازمان یافته قاچاق کالا، اجازه هیچ گونه فعالیت سودجویانه در مناطق ساحلی و دریایی را به قاچاقچیان نخواهند داد.

پایان خبر /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1230284

مهمترین اخبار ایران و جهان: