نیوز سیتی!
04 خرداد 1402 - 11:45

دلجویی خادمان رضوی از کودکان بی سرپرست باغ رضوان زیرکوه

بیرجند- همزمان با دهه کرامت خادمان رضوی در بین کودکان بی سرپرست باغ رضوان زیر کوه حضور یافته و از آنان دلجویی کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با دهه کرامت کاروان خدام رضوی چهارشنبه شب به همراه پرچم متبرک حرم مطهر و نورانی امام مهربان علی ابن موسی‌الرضا (ع) مهمان مرکز کودکان بی سرپرست باغ رضوان شهرستان زیرکوه شدند.

در این محفل معنوی خدام رضوی با حضور در این مرکز و نمایش پرچم بارگاه نورانی امام هشتم شیعیان فضایی معنوی را برای کودکان، نوجوانان و مربیان این مرکز ایجاد کردند.

خدام حرم ثامن الحجج (ع) در این برنامه ضمن دلجویی از ساکنان این مرکز هدایای متبرک حرم مطهر رضوی را بین آنها توزیع کردند.

زیارت خاصه امام رضا (ع) و خواندن سرود یا امام رضا با نوای خادمین امام مهربانی‌ها از دیگر برنامه‌های این محفل معنوی بود.

همچنین در ادامه خدام حرم رضوی با حضور در گلزار شهدای حاجی آباد نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام و با گلاب ناب رضوی غبارروبی کردند.

حضور خدام رضوی در منزل شهید مدافع وطن

خادمان رضوی همچنین به همراه پرچم متبرک حرم امام رضا (ع) با حضور در منزل شهید مدافع امنیت محمدرضا بابک ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام، هدایای متبرک حرم مطهر رضوی را به خانواده شهید اهدا کردند.

در این آئین که در فضایی مملو از عشق و ارادت به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برگزار شد خانواده شهید بیرق مقدس حرم مطهر امام رضا (ع) را در آغوش گرفتند و با اشک محبت و دلدادگی، حاجات خود را از آن امام رئوف تمنا کردند.

گفتنی است شهید محمدرضا بابک از شهدای فراجا سال ۸۳ بر اثر درگیری با اشرار در منطقه زیرکوه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

همچنین در ادامه نیز خدام رضوی با حضور در بیمارستان ۳۲ تختخوابی کوثر حاجی آباد با پرچم متبرک امام رضا (ع) از بیماران عیادت کردند و بسته‌های تبرکی را میان بیماران و پرسنل بیمارستان توزیع شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1237440

مهمترین اخبار ایران و جهان: