نیوز سیتی!
03 خرداد 1402 - 09:43

اموال تملیکی موجود در انبار اردبیل تعیین تکلیف شود

اردبیل- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: هرچه سریع‌تر تکلیف کالاهای موجود در انبار اموال تملیکی استان اردبیل تعیین شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا قاسمیان صبح چهارشنبه در بازدید از انبار اموال تملیکی استان اردبیل اظهار کرد: در سال‌های اخیر با پیگیری دبیرخانه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل و رأی صادره به موقع تعزیرات حکومتی و سازمان دهی کالاهای کشف شده در اختیار انبارهای اداره اموال تملیکی استان کارهای خوبی انجام گرفته است.

وی با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبار اموال تملیکی خاطرنشان کرد: با تعیین تکلیف این اموال دپو شده بخشی از ابهامات موجود در این راستا نیز کاهش می‌یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل وجود ماینرها در این انبار را نیز یادآور شد و بیان کرد: این ماینرها به صورت بلاتکلیف در انبار اموال تملیکی رها شده و بخش اعظمی از فضا را اشغال کرده است.

قاسمیان گفت: نحوه تعیین تکلیف این نوع کالاها باید سریعاً از مرکز پیگیری شده و اقدامات و تصمیمات مقتضی انجام گیرد.

وی تصریح کرد: نظارت بر وضعیت انبارهای سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی و تعیین تکلیف اموال موجود در انبارها در دستور کار مستمر دبیرخانه هماهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان اردبیل قرار گرفته است تا اموال توقیفی در سریع‌ترین زمان ممکن تعیین تکلیف و از هرگونه هدر رفت آنها جلوگیری شود.

در این بازدید رئیس اداره اموال تملیکی استان اردبیل نیز مشکلات موجود در انبار اموال تملیکی را یادآور و خواستار مساعدت لازم از جانشین رئیس کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1234684

مهمترین اخبار ایران و جهان: