نیوز سیتی!
02 خرداد 1402 - 12:46

تخریب ویلای آقای مدیر در گلستان

دادستان عمومی و انقلاب گرگان گفت: ویلای یکی از مدیران سابق استانی در منطقه زیارت گرگان که یک ویلای سه طبقه بوده تخریب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمود اسپانلو ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ۲۴۳ رای قطعی قلع و قمع بناهای غیر مجاز  شهرستان گرگان در نوبت اجرا قرار دارد.

وی به آغار مرحله جدید اجرای قلع و قمع بناهای غیرمجاز که در محاکم قطعی شده است اشاره کرد و گفت:  برای تخریب بناهای غیرمجاز اغماض نمی کنیم و  بیشتر این بناها در منطقه زیارت گرگان است و در نخستین روز اجرای این آرا یک ویلای سه طبقه در منطقه زیارت که متعلق به یکی از مدیران سابق استانی بود، تخریب شد.

دادستان عمومی و انقلاب گرگان خاطرنشان کرد: اداره امور اراضی استان مکلف است تجهیزات لجستیکی برای اجرای این آرا را فراهم و در کوتاه‌ترین زمان ممکن بناهای غیرمجاز را تخریب کند.

اسپانلو تاکید کرد: خوشبختانه با اقدامات پیشگیرانه در زیارت گرگان، ساخت و سازهای جدید متوقف شده و هم اکنون تمرکز ما بر اجرای آرای قطعی شده در محاکم است.

وی متذکر شد: همزمان با برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه زیارت به منظور کمک به رونق اقتصادی بومیان این منطقه، تلاش برای رفع موانع  توسعه گردشگری این منطقه در قالب یک کارگروه ویژه، در حال انجام است.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1233240

مهمترین اخبار ایران و جهان: