نیوز سیتی!
21 اردیبهشت 1402 - 13:27

طرح جامع مبارزه با مواد مخدر در چهارباغ اجرا شد

کرج- طرح جامع مبارزه با مواد مخدر شهرستان چهارباغ با بکارگیری پلیس‌های تخصصی استان، یگان امداد و فرماندهی انتظامی شهرستان چهارباغ به اجرا درآمد.

به گزارش خبرنگار مهر، در راستای پاسخ به مطالبات مردمی در خصوص برخورد جدی با عرضه کنندگان مواد مخدر در سطح شهرستان چهارباغ از صبح پنجشنبه طرح جامع مبارزه با مواد مخدر با هدایت جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز و با مشارکت پلیس‌های تخصصی استان و یگان‌های انتظامی این شهرستان به اجرا درآمد.

سرهنگ محمد نادربیگی در این خصوص بیان داشت: طی ۷۲ ساعت گذشته با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه و پاتوق بیش از ۷۰ نفر از متهمان حوزه مواد مخدر در شهرستان چهارباغ شناسایی شدند.

وی افزود: در ادامه صبح امروز با تشکیل چند اکیپ عملیاتی از مخفیگاه ۷۳ فروشنده مواد مخدر در سطح شهرستان چهارباغ بازدید و بیش از ۳۰ نفر در حوزه جرایم مواد مخدر دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۱۸ کیلوگرم تریاک، یک و نیم کیلوگرم شیشه و هروئین و تعداد قابل توجهی سلاح سرد کشف شد.

سرهنگ نادربیگی با بیان اینکه مواد مخدر بستر بسیاری از جرایم است، خاطرنشان کرد: طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی به منظور افزایش احساس امنیت در بین شهروندان و ایجاد نا امنی برای قانون گریزان در تمام شهرستان‌های استان البرز با قوت ادامه خواهد داشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1204840

مهمترین اخبار ایران و جهان: