نیوز سیتی!
05 دی 1401 - 21:21

کرمان پایلوت فعالیت حدنگاری اراضی کشاورزی در کشور شد

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان گفت: استان کرمان به‌عنوان پایلوت فعالیت حدنگاری اراضی کشاورزی در سطح کشور انتخاب شد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدحسن کردستانی مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک استان کرمان اظهار داشت: در فراز سوم از بند ۲۶ سیاست‌های کلی ابلاغی برنامه هفتم توسعه کشور و تاکیدات رئیس قوه قضاییه و سازمان ثبت و اسناد کشور مبنی بر تحقق ۱۰۰ درصدی فعالیت حدنگاری در تمامی نقاط کشور به‌نحوی که در هیچ نقطه‌ای در کشور بدون نقشه حدنگار نباشد، باید اقدامات قابل توجهی در این زمینه صورت پذیرد.

وی تصریح کرد: با توجه به هماهنگی که با ریاست سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و رئیس سازمان اراضی انجام شد، پیشنهاد دادیم که استان کرمان در راستای تحقق فرمان مقام معظم رهبری به‌عنوان استان پایلوت تحقق جامع فعالیت حدنگاری اراضی کشاورزی در سطح کشور انتخاب شود.

کردستانی ابراز امیدواری کرد: این امر با همکاری و حمایت همه‌جانبه مجموعه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با توجه به اینکه استان کرمان به‌عنوان پایلوت قرار می‌‌گیرد انجام شود و اداره کل دادگستری کرمان حمایت‌ لازم را انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: استان کرمان در بخش اراضی کشاورزی به‌عنوان پایلوت انتخاب شد و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از این اقدام استقبال بسیار خوبی کرد و مقرر شد در کوتاه‌ترین زمان ممکن برنامه عملیاتی را به استان ابلاغ کنند و این کار را به‌زودی شروع خواهیم کرد.

 انتهای پیام/۲۶۵۵/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 936884

مهمترین اخبار ایران و جهان: