نیوز سیتی!
05 دی 1401 - 17:28

حماسه ۹ دی برای نسل دانش آموزان بازگو شود

ایلام-امام جمعه ایلام گفت: حماسه ۹ دی برای نسل دانش آموزان بازگو شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر روز دوشنبه در نشست هماهنگی برگزاری یوم الله ۹ دی اظهار داشت: باید حماسه ۹ دی را زنده نگه داشت، زیرا در این روز خداوند قلب‌های ملت ایران را آگاه کرد و ملت مسیر حق را از باطل تشخیص داد.

وی اضافه کرد: حضور دانش آموزان در مراسم ۹ دی باعث می‌شود که نسل جوان با فرازهای از تاریخ انقلاب اسلامی و هزینه‌هایی که برای اثبات این کشور شده است آشنا شود.

امام جمعه ایلام ادامه داد: ملت ایران با خلق حماسه ۹ دی به دشمن ثابت کرد پای آرمان‌های این نظام ایستاده است.

وی افزود: بدون شک این روز در تاریخ انقلاب زنده و ماندگار خواهد ماند و نباید اجازه دهیم دشمنان داخلی و خارجی باعث شوند به فراموشی سپرده شود.

حجت الاسلام کریمی تبار تاکید کرد: ملت ایران برای برقراری این نظام الهی هزینه‌های سنگینی داده‌اند تا به این مرحله رسیده و اجازه نخواهند داد برخی افراد سرسپرده به بیگانگان ارزش‌های ملی و مذهبی را زیر سوال ببرند.

وی اضافه کرد: دنیای استکبار هر سال با شیوه‌ای جدید در صدد است ضرباتی به این انقلاب وارد کند، ولی تجربه ۴۴ سال گذشته نشان داده ملت ایران در برابر این تهدیدات آبدیده شده و با عهد خود با امام و شهدا وفادار هستند.

امام جمعه ایلام اظهار داشت: امسال نیز با وجود حرکات مذبوحانه اغتشاشگران عزم دلسوزان نظام برای شرکت در راهپیمایی ۹ دی بیشتر شده و شکوه این مراسم بیشتر از سال‌های قبل خواهد بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 936440

مهمترین اخبار ایران و جهان: