نیوز سیتی!
29 آذر 1401 - 22:08

برپایی ۳۰۰ تریبون دانش‌آموزی در البرز برنامه‌ریزی شد

کرج- معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش البرز گفت: به منظور توانمندسازی دانش‌آموزان برپایی ۳۰۰ تریبون دانش آموزی در استان برنامه ریزی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار فتح الهی بعد از ظهر سه شنبه در نشست هم اندیشی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و نماینده مجلس با دانش آموزان که در سالن میلاد کرج برگزار شد، افزود: به منظور توانمندسازی دانش‌آموزان برپایی ۳۰۰ تریبون دانش آموزی در مدارس استان برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ برنامه ریزی شده است.

وی خاطرنشان کرد: تا کنون ۶۰ تریبون دانش آموزی در مدارس استان البرز برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه نقدها در جامعه باید همراه با مقدمه آن باشد، خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم انقلاب اسلامی را نقد کنیم باید بدانیم این انقلاب ابتدا از کجا شروع شده، موانع سر راه آنچه بوده و اکنون به کجا رسیده تا نقد درستی صورت گیرد و تا نقد کاریکاتوری نباشد.

فتح الهی یادآور شد: حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان ۳۵۰ پاسخگویی به شبهات و حوادث اخیر را برای دانش آموزان البرز داشته است.

وی بیان داشت: تولید یک هزار و ۲۰۰ استوری و یک هزار متن و ۲۰ جزوه تربیتی از دیگر تولیدات این حوزه در راستای امور تربیتی برای دانش آموزان تولید شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز ادامه داد: در آبان ماه ۶۰ هزار مجوز اردویی برای دانش آموزان در بخش‌های مختلف صادر شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 923384

مهمترین اخبار ایران و جهان: