نیوز سیتی!
26 آذر 1401 - 10:23

جای دانشجو نماها در دانشگاه دامغان نیست

دامغان- نماینده دامغان در مجلس با بیان اینکه جای دانشجو نمای اغتشاشگر در دانشگاه دامغان نیست، گفت: از رئیس دانشگاه می خواهیم که ماجرای برخی اغتشاشات دانشجو نماها را جمع کند.

علی‌اکبر علیزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن انتقاد شدید از حوادث تلخ دانشگاه دامغان بیان کرد: بلندگو شدن برای دشمنان اسلام و قرآن در جهان، دل‌های ما را به شدت آشفته و غمگین کرده است، صورت مسئله این است که در این دانشگاه نزدیک به سه هزار دانشجو تحصیل می‌کنند اما ۵٠، ۶۰ اغتشاشگر دانشجو نما آرامش دانشگاه را بر هم زده‌اند.

علیزاده با تاکید بر اینکه شایسته مردم دامغان نیست که ۵۰ نفر بخواهند دانشگاه ما را بازی دهند، گفت: مردم دامغان مردم مرصاد هستند، اینها کسانی هستند که گردن منافقان گردن کلفت را در عملیات مرصاد شکستند مردم مکرراً از ما درخواست راهپیمایی در اعتراض علیه اغتشاشگران داشته‌اند. اینها همان مردمی هستند که در سال ٩٨ توهینی در دانشگاه شد، راهپیمایی کردند و چشم فتنه را کور کردند.

وی با بیان اینکه جای دانشجو نمای اغتشاشگر در دانشگاه نیست، ابراز کرد: برای ما قابل تحمل نیست به امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری کسی اهانت کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 915040

مهمترین اخبار ایران و جهان: