نیوز سیتی!
04 دی 1401 - 15:00

ثبت 1105 مورد تولد طی 9 امسال در اردکان

رئیس اداره ثبت‌ احوال اردکان از کاهش ١٨ درصدی ازدواج در این شهرستان خبر داد و گفت:‌ از ابتدای امسال تاکنون 1105 مورد تولد نوزاد در این شهرستان ثبت شده است.

حسین غلام پور رئیس اداره ثبت احوال اردکان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از این شهرستان، با  گرامیداشت سالروز تأسیس ثبت احوال به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این اداره در شهرستان اردکان پرداخت و اظهار کرد: تا پایان آذر ماه امسال تعداد ٣١٩ واقعه ازدواج در این شهرستان به ثبت رسیده است که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته، ١٨ درصد کاهش داشته است.

وی افزود: در این مدت تعداد ٧٢ مورد طلاق نیز در این شهرستان به ثبت رسیده است که متأسفانه نسبت به سال گذشته، ٢۶ درصد افزایش داشته است.

رئیس اداره ثبت احوال اردکان در ادامه با اشاره به ثبت ١١٠۵ واقعه ولادت در ٩ ماهه سال جاری و کاهش هفت درصدی تولد نوزادان در سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته گفت: در این مدت تعداد ٢۴٨ مورد وفات نیز به ثبت رسیده است که خوشبختانه در مقایسه با سال گذشته ١۴ درصد کاهش یافته است.

غلام پور در پایان خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ١٩۶۶ مورد درخواست کارت ملی هوشمند در اردکان به ثبت رسیده است.

پایان پیام/ ۹۰۰۱۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 932740

مهمترین اخبار ایران و جهان: