نیوز سیتی!
03 دی 1401 - 23:03

حضور پرشور مردم در گرامیداشت ۹ دی دسیسه دشمنان را خنثی می‌کند

شاهرود- امام جمعه بسطام گفت: با توجه به مسائل اخیر که در کشورمان رخ داده حضور پرشور مردم در گرامیداشت حماسه ۹ دی دسیسه دشمنان را خنثی می‌کند.

حجت الاسلام سید علی رضوی نسب در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به نهم دی ماه سال روز عهد ملت با ولایت و همچنین سیلی محکم ملت مسلمان ایران بر دهان دشمنان، تاکید کرد: نهم دیماه روز بصیرت و میثاق ملت با ولایت و نظام و انقلاب اسلامی است.

وی افزود: با توجه به مسائل اخیر و دسیسه‌هایی که دشمنان نظام و انقلاب اسلامی در چارچوب مثلث عبری، عربی و غربی و همچنین تجزیه طلبان و منافقان داخلی نسبت به نظام اسلامی ایران و ولایت فقیه داشتند می‌طلبد که امسال مردم ارزشی ایران اسلامی مانند گذشته در روز نهم دیماه با حضورشان آبی بر آتش دشمنان بریزند.

امام جمعه بسطام با بیان اینکه این حضور باطل السحری برای تمام اوهام و افکار دشمنان و بدخواهان خواهد بود، گفت: ملت ایران اسلامی امسال نیز مانند سال‌های گذشته در بزنگاه‌ها، حضور پرشوری خواهند داشت.

رضوی نسب ضمن دعوت از مردم استان سمنان و بخش بسطام برای حضور در این مراسم معنوی، تاکید کرد: دشمنان بار دیگر با حضور مردم در صحنه ولایت مداری، ناامید خواهند شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 931584

مهمترین اخبار ایران و جهان: