نیوز سیتی!
22 آذر 1401 - 18:11

شهرداری بوشهر ۷۰ پروژه عمرانی در حال احداث دارد

بوشهر- شهردار بوشهر با اشاره به افتتاح میدان میوه و تره بار بوشهر، گفت: شهرداری بوشهر اکنون بین ۶۰ تا ۷۰ پروژه عمرانی در حال احداث دارد.

به گزارش مهر، حسین حیدری ظهر سه شنبه در آئین افتتاح میدان میوه و تره‌بار بوشهر گفت: در سایر شهرها میادین حمل و نقل و میوه و تره‌بار بهترین فضاهای ممکن را دارد اما با این وجود، بندر بوشهر در چند سال اخیر از میدان میوه و تره‌بار بی‌بهره بوده است.

شهردار بوشهر ادامه داد: با توجه به نیاز شهروندان پس از کش و قوس‌های فراوان، سرانجام میدان میوه و تره‌بار بوشهر آماده بهره‌برداری شد.

وی گفت: میدان میوه و تره بار بوشهر دارای ۱۳ سوله است که هر سوله دارای ۱۷۰ متر مربع مساحت با امکانات زیربنایی شامل محوطه، ۳ اتاق و سرویس بهداشتی است.

شهردار بوشهر افزود: این میدان به بخش خصوصی واگذار شده و پیمانکار از طریق مناقصه انتخاب شده است.

وی گفت: معافیت پیمانکار از پرداخت اجاره بها به مدت شش ماه برای عرضه محصولات با قیمت مناسب به مردم از ویژگی میدان میوه و تره‌بار بوشهر است.

شهردار بوشهر بیان کرد: عمده‌فروشی، خرده‌فروشی، عرضه صنایع دستی، خشکبار، محصولات پروتئینی و دیگر کالاها را از دیگر ویژگی میدان میوه و تره‌بار است.

وی تصریح کرد: بر اساس هماهنگی با پیمانکار ضمن عرضه محصولات با قیمت مناسب، تمام عرضه‌کنندگان میوه به‌صورت وانت در سطح شهر بوشهر با مدیریت میدان میوه و تره‌بار در تعیین قیمت انجام می‌شود.

حیدری ا با بیان اینکه میدان میوه و تره‌بار همه هفته از شنبه تا پنجشنبه در ارائه خدمات به مردم فعال است، بیان کرد: نظارت، نرخ‌گذاری و عرصه با کیفیت محصولات مورد توجه ویژه مدیر میدان میوه و تره‌بار قرار دارد و شهروندان می‌توانند از این ظرفیت برای تأمین کالاها و محصولات مورد نیاز بهره ببرند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری بوشهر اکنون بین ۶۰ تا ۷۰ پروژه عمرانی در حال احداث دارد گفت: عمده این پروژه‌های عمرانی تا خرداد سال آینده آماده بهره‌برداری خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 908984

مهمترین اخبار ایران و جهان: