نیوز سیتی!
23 بهمن 1402 - 12:55

پیولی: یک ماه و نیم گذشته تقریباً در سطح اینتر بوده‌ایم/ تئو تبدیل به یک رهبر برای میلان شده است

سرمربی تیم فوتبال میلان از عملکرد شاگردانش در بازی شب گذشته با ناپولی ابراز رضایت کامل کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، استفانو پیولی در پی برتری خانگی یک بر صفر شب گذشته (یکشنبه) شاگردانش مقابل ناپولی در هفته بیست‌و‌چهارم سری A ایتالیا، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «DAZN» ایتالیا گفت:  نمی‌دانم این بهترین عملکردی بود که ما می‌توانستیم انجام دهیم یا خیر. ما در یک ماه و نیم گذشته عملکرد خوبی ارائه داده‌ایم و تقریباً در سطح اینتر بوده‌ایم که فصل فوق‌العاده‌ای داشته است.

وی افزود: هیچ فایده‌ای ندارد که به گذشته نگاه کنیم، ما باید به راه‌مان ادامه دهیم و سعی کنیم در سری A و لیگ اروپا به نتایج لازم برسیم، هر چند کار آسانی در پیش نداریم. ما این بازی را با دقت تجزیه و تحلیل خواهیم کرد اما به نوعی خوب بود که این‌طور پیروز شدیم، چون در خط دفاعی مستحکم بودیم و عزم زیادی برای بردن این بازی از خود نشان دادیم که این نشانه مهمی است.

سرمربی میلان تصریح کرد: به نظرم بازیکنان ما در نیمه اول جای‌گیری‌های خیلی خوبی داشتند و فضاها را به خوبی روی ناپولی بستند اما وقتی آنها سیستم بازی‌شان را به 3-3-4 تغییر دادند، چند موقعیت خطرناک روی دروازه ما ایجاد کردند و با هافبک‌های خود فشار را بر ما زیاد کردند. به هر حال ما خودمان را برای مواجهه با هر دو سیستم بازی ناپولی آماده کرده بودیم اما فکر می‌کنم باید مقابل خط دفاعی چهار نفره آنها هجومی‌تر بازی می‌کردیم.

پیولی صحبت‌های خود را این‌طور ادامه داد: ما کمی در لاک دفاعی فرو رفتیم و انجام این کار در مقابل تیمی که خط حمله بسیار باکیفیتی دارد، خطرناک است. در هفته‌های اخیر چندین بار با بازیکنان ملاقات داشته‌ام و از آنها خواستم که تمرکز بیشتری از خود در جریان بازی‌ها نشان دهند و در دفاع مستحکم‌تر باشند. مهاجمان همچنین نیاز به انجام حرکات هجومی بیشتری دارند. میلان در این بازی اما تعادل لازم را داشت، سازمان‌یافته بود و فراتر از آن سختکوش بود. ما عقب ننشستیم و بسته نگه داشتن دروازه در چنین شرایطی به ما برای ادامه کار اعتماد به نفس می‌دهد.

وی همچنین در تمجید از مدافع فرانسوی‌اش که در این بازی تک‌گل روسونری را در دقیقه 25 به ثمر رساند، اظهار داشت: فکر می‌کنم تئو هرناندس فصل گذشته برای غلبه بر ناامیدی ناشی از شکست با فرانسه در فینال جام جهانی 2022 قطر، دوران سختی را سپری کرد. مطمئن نبودم که او در این فصل از نظر روحی چگونه خواهد بود اما او بسیار مثبت بود. تئو حالا تبدیل به یک رهبر برای این تیم شده است، نه کسی که زیاد حرف می‌زند، بلکه با رفتارش تیم را رهبری می‌کند.  

میلان با این برد 52 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به اینتر و یوونتوس که به ترتیب با 60 و 53 امتیاز در رده‌های اول و دوم قرار دارند، در رده سوم جدول رده‌بندی سری A ایتالیا قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1668884

مهمترین اخبار ایران و جهان: