نیوز سیتی!
01 بهمن 1402 - 02:27

میلان بازی باخته را در وقت‌های تلف شده برد

روسونری در دیداری که در آن تا آستانه شکست رفت، موفق به کسب تمام امتیازات شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته بیست‌و‌یکم سری A ایتالیا، از ساعت 23:15 شنبه در ورزشگاه داسیا آره‌نا، تیم فوتبال میلان میهمان اودینزه بود و این دیدار را که تا دقایق پایانی‌اش از حریفش عقب بود، در نهایت با نتیجه 3 بر 2 به سود خود به پایان رساند.

میلانی‌ها که فصل پر فراز و نشیبی داشته‌اند، با گلزنی روبن لوفتوس چیک در دقیقه 31 از میزبان خود پیش افتادند، اما دو گل متوالی از اودینزه توسط لازا سمیرزیچ در دقیقه 42 و فلورین تائووین در دقیقه 62 ورق را به سود راه‌راه‌پوشان اودینه برگرداند. نتیجه تا دقیقه 83 به سود اودینزه پا برجا بود تا اینکه لوکا یوویچ، مهاجم صرب میلان گل دوم این تیم را زد و آن را از شکست نجات داد.

شب دراماتیک میلانی‌ها اما با گلزنی نواه اوکافور در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده نیمه دوم کامل شد و به این ترتیب شاگردان استفانو پیولی با کسب چهاردهمین پیروزی‌شان در فصل جاری لیگ ایتالیا، 45 امتیازی شدند و موقتاً فاصله خود را با یوونتوس رده دومی که یک بازی کمتر دارد، به چهار امتیاز کاهش دادند. این در حالی است که اودینزه بحران‌زده با 18 امتیاز در رده هفدهم جدول باقی ماند.

 

با برگزاری چهار بازی دیگر که همه آنها امروز انجام خواهند شد، هفته بیست‌و‌یکم سری ‌A پیگیری می‌شود. سایر بازی‌های این هفته به دلیل حضور چهار تیم اینتر، ناپولی، لاتزیو و فیورنتینا در سوپرجام ایتالیا در عربستان، به زمان دیگری موکول شده‌اند.

مهمترین بازی امروز سری A نبرد یوونتوس با لچه در خانه حریف است که از ساعت 23:15 آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1644140

مهمترین اخبار ایران و جهان: