نیوز سیتی!
18 فروردین 1403 - 21:47

دقیقی: امتیازات تیم‌های خطاکار به آنها برگردانده شد

سرمربی شمس آذر قزوین گفت: با احترام به مدیران فدراسیون فوتبال، امسال برخی تیم‌ها از قوانین تخطی کردند و بازی جوانمردانه مالی رعایت نشد. امتیازات این تیم‌ها برگشت و آنها در حالت برابر با هم قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سعید دقیقی پس از برتری 2 بر صفر تیم ملی فوتسال ایران مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: از عوامل باشگاه ذوب‌آهن بابت پذیرایی خیلی خوبی که از ما داشتند و زمین تمرینی که به ما دادند، تشکر می‌کنم. این مسئله نشان می‌دهد ذوب‌آهن باشگاهی فرهنگی - ورزشی است و دوست دارد بازی در شرایط جوانمردانه برگزار شود.

وی با تمجید از کیفیت بازی خاطرنشان کرد: مسابقه‌ای فوق تاکتیکی و باکیفیت با موقعیت‌های متعدد گلزنی دیدیم که هر دو تیم می‌توانستند به گل برسند. ربیعی یکی از مربیان خوب کشورمان است. دو تیم در دقایق مختلف بازی، تاکتیک‌های خود را عوض می‌کردند که ما باهوش‌تر بازی کردیم و از موقعیت‌ها بهره بردیم. حریف می‌توانست گل تساوی را بزند و ما نیز می‌توانستیم به گل دوم یا سوم برسیم که یک موقعیت منجر به گل دوم ما شد.

سرمربی شمس آذر قزوین با اشاره به غیبت تماشاگران در ورزشگاه فولادشهر اصفهان بیان کرد: جای تماشاگران در ورزشگاه خالی بود و اگر آنها در ورزشگاه بودند، از مسابقه لذت می‌بردند. به شرافت بازیکنان خودم و سایر عوامل باشگاه درود می‌فرستم. همه یکدل بودیم که سال نو را با قدرت آغاز کنیم و شاید امروز یکی از بهترین روزهای زندگی من باشد. به بازیکنانم می‌گویم شما شایسته‌ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال ایران هستید و جایگاه شما خیلی بالاتر از این‌هاست.

دقیقی به شرایط شمس آذر از ابتدای لیگ اشاره کرد و گفت: فصل را با منفی شش امتیاز آغاز کردیم که رضایت یک تیم را گرفتیم و لیگ برای ما با منفی سه امتیاز شروع شد. جبران این امتیازات خیلی سخت است و دیدید استقلال خوزستان تا هفته نهم تنها چهار امتیاز داشت. با احترام به مدیران فدراسیون فوتبال، امسال برخی تیم‌ها از قوانین تخطی کردند و بازی جوانمردانه مالی رعایت نشد. امتیازات این تیم‌ها برگشت و آنها در حالت برابر با هم قرار گرفتند.

ادامه دارد...

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1695784

مهمترین اخبار ایران و جهان: