نیوز سیتی!
09 بهمن 1402 - 16:19

نوسازی ماشین‌آلات چوب‌وکاغذ مازندران با سرمایه‌گذاری ۳ میلیون یورویی

مدیرعامل شرکت چوب و کاغذ مازندران با بیان اینکه نوسازی ماشین‌آلات چوب‌وکاغذ مازندران با سرمایه‌گذاری ۳ میلیون یورویی در دستور کار است، گفت: بزرگ‌ترین طرح تجهیز و نوسازی ماشین آلات صنایع چوب وکاغذ مازندران در سال‌های اخیر به‌زودی اجرائی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، امید نیک‌نژاد مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران با بیان این اینکه بزرگ‌ترین طرح تجهیز و نوسازی ماشین آلات صنایع چوب وکاغذ مازندران در سال‌های اخیر به زودی اجرایی خواهد شد. اظهار کرد: طرح نوسازی با افزایش ظرفیت و بهینه‌سازی ماشین‌آلات تولیدی خطوط کارخانه کاغذ مازندران به‌زودی انجام می‌شود. 

وی گفت: اجرای این پروژه که نیاز خط دو تولید را به چوب برطرف و امکان تولید انواع فلوتینگ با گراماژ پائین و کیفیت بالا از جمله CMT و صافی سطح را به صورت صد در صد OCC و با ضایعات کاغذ فراهم خواهد می‌کند.

مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران  از عزم این شرکت برای تامین کاغذ مورد نیاز جامعه نشر کشور با کیفیت بالا و قیمت پائین در راستای عمل به فرمایش مقام معظم رهبری در نمایشگاه کتاب خبر داد و افزود: باوجود اینکه کاغذ تحریر کالای سودآوری نیست ولی با حمایت سهامداران و مجموعه دولت این راه و مسیر ادامه پیدا خواهد کرد.

پایان پیام/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1653540

مهمترین اخبار ایران و جهان: