نیوز سیتی!
10 بهمن 1402 - 17:21

آیت‌الله حیدری: شرکت نفت به تعهدات و مسئولیت‌های اجتماعی خود عمل کند

نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شرکت نفت طبق تکلیف قانونی موظف است در راستای عمل به تعهدات و مسئولیت‌های اجتماعی به منطقه علی‌آباد (بروال) توجه جدی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیت‌الله محسن حیدری آل‌کثیر نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری امروز در جمع مردم علی‌آباد (بروال) اظهار کرد: شرکت نفت طبق تکلیف قانونی موظف است در راستای عمل به تعهدات و مسئولیت‌های اجتماعی به منطقه علی‌آباد (بروال) توجه جدی داشته باشد.

وی در ادامه بیان کرد: این منطقه نیاز به امکانات رفاهی، فضای سبز، میادین ورزشی و ساماندهی وضعیت آب‌ شرب و روشنایی معابر دارد.

نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سخنان مطرح شده اهالی علی‌آباد تصریح کرد: مطالبات مطرح‌شده از سوی مردم این منطقه به حق است و ما صدای رسای آنها هستیم.

وی با تاکید بر این نکته که جوانان منطقه باید آموزش‌های فنی و حرفه‌ای لازم را فرابگیرند تا خوداشتغالی ایجاد کنند، خاطرنشان کرد: در این دولت شاهد شتاب‌بخشی در حل مشکل آب شرب و جلوگیری از انتقال آب از سرشاخه‌های کارون هستیم.

آیت‌الله حیدری آل‌کثیر با اشاره به در پیش بودن انتخابات تاکید کرد: از نخبگان و اصحاب فکر و نظر انتظار داریم علاوه بر دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات، اقدامات مثبت صورت‌گرفته اخیر را تبیین کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1654784

مهمترین اخبار ایران و جهان: