نیوز سیتی!
01 اردیبهشت 1403 - 14:10

اجرای ۱۱۸ طرح مبارزه با مواد مخدر در شهرستان درمیان

فرماندار شهرستان درمیان از اجرای ۱۱۸ طرح مبارزه با مواد مخدر و ۴۰ طرح پاکسازی در سطح شهرستان توسط نیروی انتظامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از درمیان، مهدی فرجامی‌فرد امروز در کمیسیون پیشگیری از سرقت و شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر شهرستان نیز اظهار داشت: در مباحث پیشگیری از سرقت اصل آگاه‌سازی مردم در جهت ایمن‌سازی امکان خصوصی در کاهش موارد سرقت بسیار اثرگذار است و دستگاه‌های اجرایی نیز باید نسبت به تشدید اقدامات خودحفاظتی و کنترل هوشمند اماکن عمومی اقدام کنند.

فرماندار شهرستان درمیان با اشاره به اینکه اکثر سارقین مصرف‌کنندگان موادمخدر صنعتی هستند، افزود: با کاهش مصرف مواد مخدر شاهد کاهش معضلات اجتماعی به‌ویژه سرقت در سطح شهرستان و استان خواهیم بود.

وی استفاده از ظرفیت ائمه جمعه و جماعات، رسانه‌های جمعی و فضای مجازی در جهت آشنایی با معضلات مواد مخدر و تقویت باورهای دینی و در نتیجه کاهش سرقت‌ها را بسیار با اهمیت دانست و افزود: در شهرستان درمیان با همکاری آموزش پرورش، بخشداران، اعضای شورا و دهیاران در قالب کلاس‌های آموزشی برای دانش‌آموزان و طرح یاریگران زندگی قدم‌های خوبی برای مقابله با اعتیاد برداشته شده است.

فرجامی‌فرد از انجام 118 طرح مبارزه با مواد مخدر و 40 طرح پاک‌سازی در سطح شهرستان توسط نیروی انتظامی خبر داد و افزود: مبارزه با قاچاقچیان و خُرده‌فروشان مواد مخدر به طور ویژه در دستور کار نیروهای انتظامی و امنیتی قرار دارد.

انتهای پیام/252/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1701940

مهمترین اخبار ایران و جهان: