نیوز سیتی!
21 بهمن 1402 - 17:50

احیای ۷۰ واحد صنعتی در چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از ۷۰ واحد صنعتی طی ۲ سال گذشته در این استان احیا و به چرخه تولید بازگشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامعلی حیدری بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اشتغال چهارمحال و بختیاری که با حضور وزیر کار، رفاه و تعاون اجتماعی برگزار شد، گفت: همه مدیران استان طی دهه فجر در مساجد خدمات انجام شده بعد از انقلاب و ۲ سال گذشته را در قالب جهاد تبیین برای مردم بیان کردند.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: حل مشکلات این استان به صورت منطقی و علمی در سند توسعه آمایش با محوریت ایجاد اشتغال به صورت قرارگاهی و نه به صورت اداری و سازمانی در دست اقدام است.

وی افزود: بر اساس برنامه‌های موجود، تا پایان دولت ایجاد ۷۰۰ هکتار گلخانه برای چهارمحال و بختیاری هدف‌گزاری شده است، همچنین تنها ۹ شهر این استان دارای مجتنع دامداری است که بر اساس برنامه توسعه آمایش ایجاد دامداری برای ۴۳ شهر در دست اقدام است.

حیدری اضافه کرد: کارگروه ایجاد صنایع تبدیلی با نگاه زنجیره‌ی راهبردی ارزش جهت جلوگیری از خام فروشی محصولات تشکیل شده که در بخشی از محصولات این سیاست اجرا شده است.

وی با اشاره به اهمیت بوم‌گردی و گردشگری در این استان، اظهار داشت: طی ۲ سال گذشته ۸۰ مجوز گردشگری و بوم‌گردی صادر شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: اشتغال خانگی با حمایت وزارت‌خانه کار، تعاون و رفاه اجتماعی می‌تواند منجر به تحول اقتصادی شود.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۷۰ واحد صنعتی در چهارمحال و بختیاری طی ۲ سال گذشته احیا و به چرخه تولید بازگردانده شد.

پایان پیام/۶۸۰۴۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1667384

مهمترین اخبار ایران و جهان: