نیوز سیتی!
21 بهمن 1402 - 20:50

جبهه باطل برخلاف عملیات روانی نتوانسته بر وجدان‌های بیدار غلبه کند

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار با صدور پیامی اعلام کردند: امروز جنگ نابرابر غزه، نشان می‌دهد که ملت‌های بیدار پیرو راه راستین حق هستند و باطل با جولان حداکثری و عملیات روانی نتوانسته بر وجدان‌های بیدار غلبه کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، در متن بیانیه مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان و محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان، آمده است: پیروزی حق علیه باطل وعده قطعی پروردگار است و وقوع انقلاب اسلامی بر اساس معارف دینی، با لطف خداوند و رهبری امام خمینی(ره) و همراهی مردم مومن، متعهد و ملتزم به اسلام به عنوان یکی از معجزات قرن، تحقق این وعده الهی بود که امروز الگویی برای تمامی ملت های آزاده جهان است.

امروز در حالی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم که شاهد تحولات عظیمی به تأسی از انقلاب شکوهمند اسلامی در منطقه و فطرت‌های بیدار ملت‌ها هستیم.

امروز جنگ نابرابر غزه، نشان می‌دهد که ملت‌های بیدار پیرو راه راستین حق هستند و باطل با جولان حداکثری و عملیات روانی نتوانسته بر وجدان‌های بیدار غلبه کند.

اینجانبان ضمن عرض تبریک چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز انقلاب اسلامی ایران، همراه با مردم مسلمان، ولایتمدار، شریف و نجیب استان سیستان و بلوچستان بار دیگر وحدت و یکپارچگی خود را علیه نظام سلطه در راهپیمایی دشمن‌شکن یوم‌الله ۲۲ بهمن به نمایش خواهیم گذاشت و با آرمان‌های امامین انقلاب اسلامی و شهدا، تجدید میثاق خواهیم کرد.

پایان پیام/3139

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1667540

مهمترین اخبار ایران و جهان: