نیوز سیتی!
24 دی 1402 - 00:32

اقتصاد دریاپایه در فریدونکنارتقویت شود

امام جمعه فریدونکنار گفت: باید اقتصاد دریاپایه را در فریدونکنار تقویت و از طرح‌هایی که بتواند ساحل را منبعی برای درآمد و پیشرفت تبدیل کند استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان فریدونکنار، حجت‌الاسلام حسین تقی‌پور امشب در مراسم تکریم و معارفه فرماندار فریدونکنار اظهار کرد : امیدواریم همه این فعالیت‌ها و جابه‌جایی‌ها به نفع مردم  باشد.

وی با اشاره به مسؤولیت فرماندار سابق در فریدونکنار که به مدت ۲۲ ماه  به این شهرستان خدمت کردند، خاطرنشان کرد: این فرماندار در طی مسوولیت به تواضع و اخلاق شهره بود و پیگیری وی در برخی پروژه‌ها را شاهد بودیم.

امام جمعه فریدونکنار تصریح کرد: برای پیشرفت فریدونکنار همه باهم با همدلی، با همراهی و همکاری در همه زمینه‌ها ورود و قوت‌ها را در خودمان تقویت کنیم.

تقی‌پور افزود: با توجه به اینکه در وزارت کشور از فریدونکنار به‌عنوان یک شهر کم‌برخوردار مطرح شده است؛ مسوولان استانی باید نگاه ویژه‌ای به این شهرستان داشته باشند.

وی در ادامه به  وضعیت کشاورزان که در چهار دوره برنج بر روی دست آنها مانده است، گفت: از معاون سیاسی استاندار مازندران می‌خواهیم که علاوه برپیگیری مشکلات کشاورزان به وعده‌هایی که مسؤولان کشوری و استانی دادند را هم پیگیری کنند.

امام جمعه فریدونکنار افزود: باید اقتصاد دریاپایه را در فریدونکنار تقویت کنیم و از طرح‌هایی که بتواند ساحل را منبعی برای درآمد و پیشرفت تبدیل کند استفاده کنیم چراکه امکان ایجاد شهرک‌های صنعتی در فریدونکنار باتوجه به بافت کشاورزی آن وجود ندارد.

پایان پیام/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1636740

مهمترین اخبار ایران و جهان: