نیوز سیتی!
23 دی 1402 - 22:56

برف گیلان| بارش برف در ۱۲ محور مواصلاتی تا انسداد ۲ راه در گیلان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان از بارش برف در ۱۲ محور مواصلاتی استان خبر داد و گفت: دو محور در غرب استان گیلان به سبب شدت بارش‌ برف و حفظ ایمنی مسدود شدند.

غلام‌علی نیک‌فهم مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در راه‌های مواصلاتی استان گیلان اظهار کرد: هم‌اکنون شاهد بارش شدید برف در محور پونل - خلخال با حداکثر ارتفاع ۱۵ سانتیمتر، محور اسالم - خلخال با حداکثر ارتفاع برف ۲۵ سانتیمتر و محور بهارستان - آقچای با حداکثر ارتفاع برف ۲۵ سانتیمتر هستیم. 

وی از بارش خفیف برف در حداقل ۹ محور مواصلاتی استان خبر داد و گفت: محورهای آستارا - تالش، سیاهکل - دیلمان، زیاز - شوک، رودسر - لات محله، شوک - ملکوت، بلوردکان - خصیب دشت، فومن - ماسوله، ماسال - گیلوان و شفت - امامزاده ابراهیم شاهد بارش برف خفیف هستند. 

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان از انسداد دو محور مواصلاتی در استان خبر داد و گفت: محور آستارا-اردبیل در محدوده حیران به دلیل کولاک و یخبندان و محور پونل-خلخال از محدوده زندانه به سمت خلخال به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود هستند. 

به گفته نیک‌فهم، ترافیک در سایر محورهای مواصلاتی استان گیلان در جریان است اما رانندگان برای تردد در جاده‌های کوهستانی و برفگیر حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1636640

مهمترین اخبار ایران و جهان: