نیوز سیتی!
23 دی 1402 - 15:17

مطالبه اصلی مردم ابهر آب است

امام جمعه ابهر با اشاره به وجود برخی از مطالبات مردمی در شهرستان ، گفت: یکی از این موضوعات، موضوع آب است.

حجت الاسلام سعید مرادپور، امام‌جمعه ابهر در گفت‌وگو با فارس با اشاره به وجود برخی از مطالبات مردمی در شهرستان، عنوان کرد: یکی از این موضوعات، موضوع آب است.

امام جمعه ابهر با تاکید بر اینکه یکی از مباحثی که باید به‌صورت جدی در شهرستان موردتوجه قرار گیرد توضیح عادلانه آب است، اضافه کرد: استان زنجان یکی از استان‌های بحران‌زده در حوزه آب است اما بااین‌وجود در تخصیص آب و راه‌اندازی صنایعی که آب زیادی نیاز دارند مدیریت نمی‌شود

وی با تاکید بر اینکه توزیع آب متأسفانه مدیریت نمی‌شود، اذعان کرد: بحث آب و توزیع آن نیازمند مدیریت جدی است به طوری کهan> برخی از افراد مانند کشاورزان در این حوزه با مشکل مواجه‌اند ولی برخی از صنایع آب فراوانی مصرف می‌کند و گاهی حتی نظارتی بر صنایع آب بر وجود ندارد.

حجت‌الاسلام مرادپور در ادامه گریزی به مسئله فاضلاب شهرستان زد و افزود: طرح فاضلاب متاسفانه درگذشته به صورت ناقص افتتاح شده و به همین علت اعتبار آن قطع شده است و بعدها با یک شرکت صحبت شده که در این حوزه سرمایه‌گذاری کند که هنوز هم پروژه به پایان نرسیده است.

امام جمعه ابهر بر ضرورت تسریع در روند اجرای فاضلاب ابهر تأکید کرد و گفت: باید این پروژه تسریع پیدا کند، زیرا هم از لحاظ بهداشتی برای شهرستان حائز اهمیت است و هم از پساب آن می‌توان برای صنایع استفاده کرد.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به زنجان و تخصیص اعتبار به جاده ابهر_ قیدار، تصریح کرد: در این حوزه نباید تنها به گفتاردرمانی اقدام شود، بلکه کارهای عملیاتی برای حل مشکل این جاده باید صورت گیرد.

حجت‌الاسلام مرادپور با بیان اینکه در بحث مسکن به ویژه در حوزه تخصیص زمین برای احداث مسکن ملی مشکلات زیادی داریم، خاطرنشان کرد: از گروه‌های جهادی که می‌توانند واحدهای مسکونی ارزان‌قیمت، اسلامی و مولد بسازند باید از آنها حمایت شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1636184

مهمترین اخبار ایران و جهان: