نیوز سیتی!
29 دی 1402 - 17:04

تشویق و ترغیب به شرکت در انتخابات وظیفه همگانی است

امام‌جمعه بادرود گفت: وظیفه ما تشویق و ترغیب و تبیین کارهای بزرگی که دولت در این سال‌ها موفق به انجام آن شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، حجت‌الاسلام علی‌اصغر عقیلی، امام‌جمعه بادرود در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بادرود با اشاره به توجیه آمریکا در حمله به یمن، اظهار کرد: آمریکایی‌ها با گذاشتن مِنّت، بر سر مردم جهان گفتند که ما برای اینکه اقتصاد جهانی آسیب نبیند به یمن حمله کردیم.

وی افزود: در جواب آنها می‌گوییم که شما اگر راست می‌گویید محاصره غزه را پایان می‌دادید، شما گِرِهی را که با دست گشودنی بود کاری کردید که دیگر با دندان هم باز کردنش مشکل شود، شما به فکر اقتصاد رژیم صهیونیستی هستید نه اقتصاد مِلَل، فکر می‌کردید با دوتا تاق‌وتوق، یمنی‌ها جا می‌زنند، خیر، یمنی‌ها آبدیده جنگند و از طوفان هم نمی‌هراسند تا چه رسد به اندکی گردوغبار.

عقیلی با اشاره به اهمیت انتخابات گفت: آمریکایی‌ها نه قدرت حمله به ایران را دارند و نه جرئت آن را، ولی می‌توانند به انتخابات و افکار ما هجمه وارد کنند.

خطیب جمعه بادرود گفت: تنها راه روشنگری جهاد تبیین است که می‌تواند راه را با مشارکت حداکثری به منصه ظهور برساند و راه تبلیغات را بر دشمن ببندد، هرکسی که بگوید رأی دادن چه فایده‌ای دارد یا دشمن است یا ناآگاه است و یا خسته از تورم و گرانی است، وظیفه ما تشویق و ترغیب است و تبیین کارهای بزرگی که دولت در این سال‌ها موفق به انجام دادن آنها شده است.

وی گفت: در جهاد تبیین باید گفته شود امروز از نظر علمی در برخی رشته‌های مهم مقام دوم، سوم یا هفتم دنیا را دارا هستیم و این به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی است، امروز در عرصه نظامی هم پیشرفت قابل‌ملاحظه‌ای کرده‌ایم و این دستاورد مهمی است.

عقیلی بیان کرد: دشمن منتظر فرصت است تا ذهن جوانان ما را نسبت به‌نظام اسلامی و ارزش‌های الهی بدبین و بی‌اعتقاد کند، این خواسته دشمن از طریق فضای مجازی در حال انجام است و ما باید در این موضوع مواظب باشیم و همه دستاوردها و پیشرفت نظام را تبیین کنیم.

پایان پیام/۶۳۰۲۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1642840

مهمترین اخبار ایران و جهان: