نیوز سیتی!
28 دی 1402 - 13:44

کشف 20 تن گوشت وارداتی احتکار شده در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف یک محموله احتکاری گوشت و مرغ که در یکی از سردخانه‌های استان انبار شده بود خبر داد.

سردار محمدرضا هاشمی‌فر، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با تیزبینی و هوشیاری خود از احتکار گوشت و مرغ تنظیم بازار در یکی از سردخانه‌های استان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم در هماهنگی با مرجع قضائی به همراه کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی و سازمان دامپزشکی از محل بازرسی به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات ۲۰ تُن گوشت وارداتی، ۷ تُن و ۵۳۹ کیلوگرم قطعات مرغ منجمد، ۱۱ هزار کیلوگرم خرما و ۶ هزار کیلوگرم گوشت منجمد ایرانی به ارزش ۱۱۰ میلیارد ریال کشف شد.

هاشمی‌فر با بیان اینکه سردخانه این انبار در سامانه جامع انبارهای وزارت صمت ثبت نشده بود، گفت: در بررسی‌های تخصصی صورت گرفته توسط کارشناسان نیز احتکار کالاهای مذکور محرز و در پایان پرونده پس از تکمیل برای سیر مراحل قانونی و اتخاذ تصمیمات مقتضی تحویل سازمان تعزیرات حکومتی شد.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1641884

مهمترین اخبار ایران و جهان: