نیوز سیتی!
30 دی 1402 - 09:39

نیروهای شاغل در آزادراه زنجان به تبریز، نیروی شرکت آزادراه‌ها هستند

مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با یادآوری اینکه آزادراه زنجان به تبریز توسط شرکت آزاد‌راه‌ها مدیریت می‌شود، گفت: تا زمانی که موضوع انتقال این آزادراه حل نشود، نمی‌توان در مورد ساماندهی نیروها اقدامی انجام داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سوژه‌ای با عنوانی«مشکل اشتغال کارکنان عوارضی زنجان - تبریز را رفع کنید» در فارس من خبرگزاری فارس ثبت و در آن آمده است: تعدادی از کارکنان آزادراه زنجان – تبریز که شامل ایستگاه‌های زنجان، سرچم، بستان‌آباد، تبریز و میانه می‌باشد، به خاطر الکترونیکی شدن عوارضی و تعدیل‌نیرو توسط شرکت آزادراه‌ها، بیکار و بلاتکلیف مانده‌اند. ما کارکنان عوارضی زنجان - تبریز درخواست‌مان حل مشکل اشتغال‌مان است. لطفاً پیگیر باشید.

مسعود خوشکام، مدیر روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان امروز در گفت‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه در مجموع واگذاری آزادراه زنجان به تبریز به راهداری انجام نشده است، اظهار کرد: به این ترتیب هر اقدامی در ساختار این آزادراه از جمله موضوع نیروهای شاغل اتفاق می‌افتد متعلق به شرکت آزادراه‌ها است.

مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان تاکید کرد: چون هیچ واگذاری در آزادراه زنجان به تبریز روی نداده، عملا نیروهای شاغل جزو پرسنل شرکت آزادراه‌ها محسوب می‌شوند و این وضعیت تا زمان انجام نقل و انتقال بین دولت و شرکت مد نظر پابرجاست.
وی ساماندهی نیروهای شاغل در آزادراه زنجان به تبریز را توسط راهداری منوط به تحقق واگذاری امور این آزادراه دانست.
خوشکام تاکید کرد: تا زمانی که نقل و انتقال در این آزادراه روی ندهد، راهداری نه در بخش ساماندهی، نیروها و نه در بخش اصلاح و بهسازی روکش آسفالت‌کاری نمی‌تواند انجام دهد. 
پایان پیام/۷۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1643140

مهمترین اخبار ایران و جهان: