نیوز سیتی!
14 دی 1402 - 13:57

هزینه تکمیل پروژه‌های موجود فوتبال کمتر از احداث پروژه جدید است

رئیس هیأت فوتبال استان زنجان به وجود سه پروژه فوتبالی در زنجان شامل امجدیه، ۱۵ هزارنفری و چمران اشاره کرد و گفت: هزینه تکمیل این پروژه‌ها به‌مراتب کمتر از احداث یک پروژه جدید است.

نادر بلیاسی، رئیس هیأت فوتبال استان زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به‌قرار گرفتن در آستانه سفر رئیس‌جمهور و دیگر اعضای هیأت دولت به استان اشاره و اظهار کرد: من امیدوارم بعد از 18 سال، در این سفر اتفاق خوبی برای فوتبال استان روی داده و امید اهالی فوتبال زنجان زنده شود.
رئیس هیأت فوتبال استان زنجان با تاکید بر اینکه دلیل رشدنکردن فوتبال در زنجان نداشتن امکانات است، افزود: یادمان باشد استان‌های هم‌تراز زنجان در حال حاضر تیم لیگ برتری دارند و ما هنوز به دنبال تامین زمین هستیم.
وی با تاکید بر لزوم نگرش مثبت نسبت به همه مسائل از جمله فوتبال گفت: به‌عنوان یکی از اهالی فوتبال مدت‌ها است که در حال دوندگی هستم تا بتوان اعتبار مد نظر برای فوتبال را جذب کرد و در این سفر به جذب اعتبار مطمئن هستم منتهی مد نظر تخصیص اعتبار کافی و لازم برای این امر است تا از بروز حوادث گذشته پیشگیری شود.

                                          وضعیت ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان

بلباسی تزریق اعتبار در بازه زمانی یک تا دو سال را مدنظر اهالی فوتبال برای تکان‌خوردن پروژه‌های فوتبال دانست و ادامه داد: اعتبار باید برای تصویب و تخصیص یابد تا بتوان به پیشبرد پروژه‌ها اعتماد کرد.
رئیس هیأت فوتبال استان زنجان وظیفه اهالی فوتبال را تقدیر از بانیان احداث ورزشگاه 15 هزارنفری دانست و گفت: با وجود جانمایی نادرست این مجموعه، با تکمیل این ورزشگاه می‌توان نسبت به جذب یکی از تیم‌های فوتبال صنعتی مثل ایران‌خودرو و یا سایپا برای استفاده و همچنین نگهداری از این ورزشگاه به توافق رسید که البته آن‌ها هم تمایل دارند.
وی تماشاگر را سرمایه اصلی در ورزشی به‌مانند فوتبال عنوان و تصریح کرد: ورزشگاه 15 هزار نفری در صورت تکمیل می‌تواند برای مسابقات کشوری مورداستفاده قرار می‌گیرد منتهی امجدیه مشکل اصلی فوتبال استان را تا حدود زیادی حل خواهد کرد که شرط آن آماده‌سازی ورزشگاه 5 هزار نفری در این محوطه است که دارای موافقت‌نامه از سال 1384 است که اگر تکمیل شود چرخه فوتبال زنجان راه خواهد افتاد.

                                  وضعیت ورزشگاه 15 خرداد(امجدیه) زنجان

بلباسی تکمیل سه پروژه امجدیه، 15 هزارنفری و چمران به مراتب هزینه کمتری از احداث ورزشگاه جدید خواهد داشت که در سه‌نقطه از شهر قرار گرفته‌اند و فوتبال استان را پوشش خواهند داد ضمن اینکه این سه ورزشگاه‌ها مربوط به سه دهه است.
رئیس هیأت فوتبال استان زنجان تأکید کرد: پیگیری و توجه به پروژه‌های ورزشی از جمله ورزشگاه‌های زنجان باید جزو اولویت‌ها در سفر ریاست جمهوری به استان زنجان قرار گیرد.
پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1626584

مهمترین اخبار ایران و جهان: