نیوز سیتی!
15 دی 1402 - 16:56

ایستگاه‌های آتش‌نشانی زنجان به حالت آماده باش در آمد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: به مناسبت سفر ریاست جمهوری به زنجان همه ایستگاه‌های آتش نشانی به حالت آماده باش درآمد.

مجید امیر فضلی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: آتش‌نشانان مثل همیشه همه تلاش و توان خود را برای تامین ایمنی سفر رئیس‌جمهور را به کار بستند.  

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با اشاره به اینکه از هفته گذشته تا پایان سفر ریاست‌جمهوری و هیات همراه به زنجان همه مرخصی‌های همکاران آتش‌نشان لغو شده است و همه ایستگاه‌ها در آماده‌باش به سر می‌برند، بیان کرد: در طول سفر ریاست جمهوری چهار اکیپ موتوری و یک خودروی عملیاتی ویژه هیأت دولت را همراهی خواهد کرد. 

وی افزود: همچنین در همه محل‌هایی که سخنرانی و یا دیدار مردمی وجود دارد، همکاران آتش‌نشان به‌صورت اکیپ موتوری، خودرویی و پیاده حضور خواهند داشت. 

امیرفضلی ادامه داد: در مجموع برای این استقرارها 24 آتش نشان در اماکن مختلف حضور خواهند داشت. 

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با اشاره به آمادگی کامل این سازمان در همه ایام سال گفت: از شهروندان تقاضا داریم در صورت مشاهده هر گونه حادثه با حفظ خونسردی با سامانه ۱۲۵تماس حاصل فرمایند و حادثه مربوط را اطلاع‌رسانی کنند.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1627684

مهمترین اخبار ایران و جهان: