نیوز سیتی!
23 اسفند 1402 - 15:50

میلان در مظان اتهام سند‌سازی برای انتقال مالکیت/ مجازات‌ سنگین روسونری در صورت اثبات اتهام

باشگاه میلان به جعل سند برای رسمی نشان دادن انتقال مالکیتش از مؤسسه مالی الیوت به گروه ردبرد متهم شده که این اتهام در صورت اثبات تبعات بسیار سنگینی برای روسونری به همراه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزنامه گاتزتا دلواسپورت ایتالیا؛ در شماره امروز (چهارشنبه) خود یک گزارش جنجالی درباره باشگاه میلان منتشر کرد که از متهم شدن آن به سندسازی درباره انتقال مالکیتش از مؤسسه مالی الیوت (مالک قبلی) به گروه ردبرد (مالک جدید) حکایت داشت.

طبق ادعای گاتزتا؛ پلیس ایتالیا روز گذشته (سه‌شنبه) به دستور دادستانی میلان برای پیدا کردن سرنخ‌هایی از اتهامات منتسب به روسونری به «کاسا میلان» (دفتر مرکزی باشگاه) وارد شده و برخی از اسناد مربوط به پروسه انتقال مالکیت باشگاه را بررسی کرده است. گویا در این میان دادستانی به 4 فرد هم مظنون است که این لیست شامل جورجو فورلانی، مدیراجرایی فعلی باشگاه، ایوان گازیدیس مدیراجرایی پیشین باشگاه (2018 تا 2022)، دانیلا ایتالیا و جین مارک مک‌لین می‌شوند و منزل دو نفر اول حتی توسط پلیس مالی ایتالیا مورد بازرسی قرار گرفته است.

گویا دادستان میلان به فرآیند صورت گرفته برای انتقال باشگاه میلان از الیوت به ردبرد مشکوک و بر این باور است که در این فرآیند نه چندان شفاف و احتمالاً صوری، یک موضوع پنهان شده؛ اینکه الیوت همچنان مالک و کنترل کننده اصلی باشگاه میلان است.

با وجود انتشار یک بیانیه توسط باشگاه میلان برای تأکید بر این موضوع که اتهامات نسبت داده شده متوجه افراد یاد شده است نه باشگاه، در صورت اثبات این اتهامات باشگاه میلان با مجازات‌هایی همچون کسر امتیاز یا در سناریویی‌هایی بدتر، سقوط به دسته پایین‌تر و محرومیت از شرکت در رقابت‌های اروپایی فصل آینده مواجه خواهد شد. این در حالیست که در فاصله 10 هفته به پایان فصل جاری سری A، میلان اکنون در رده دوم قرار دارد و می‌‌تواند یکی از سهمیه‌داران ایتالیا در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا باشد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1686340

مهمترین اخبار ایران و جهان: