نیوز سیتی!
13 دی 1402 - 12:43

روایت سخنگوی سپاه از راهبردهای دشمن برای ناامید کردن ملت ایران

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب ‌اسلامی با بیان این که دشمن به دنبال تصویرسازی غیرواقعی در ذهن جوانان است، گفت: همه تلاش دشمن در سه محور اصلی القای ناامیدی، تمرکز بر بحران ها و ندیدن دستاوردهای انقلاب اسلامی خلاصه می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سردار رمضان شریف، صبح امروز در نشست انتقال تجارب رسانه و مقاومت که در تالار شهر مشهد برگزار شد، اظهار کرد: دشمن امتیازاتی برای مقابله با ما دارد اما به برکت خون جوانان این سرزمین هرگز به اهداف خود نرسیده است.

وی با اشاره به امتیازات دشمن افزود: جمعیت کشور ما در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حدود ۳۵ میلیون بود. یعنی حدود ۵۰ میلیون نفر از جمعیت هشتاد و پنج میلیونی امروز، آن چپاولگری  و دوران رژیم ستم شاهی و دفاع مقدس را ندیده اند و دشمن تلاش می‌کند با اقدامات رسانه‌ای خود یک تصویر غیر واقعی در ذهن جوانان بسازد.

سخنگو و مسوول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب ‌اسلامی ادامه داد: تلاش های دشمن در سه محور اصلی خلاصه می شود. اول این که می‌خواهند به جوانان ما القا کنند انقلاب برای شما دستاوردی نداشته است. در محور دوم تلاش می کنند این طور نشان دهند که  شرایط ایران، بسیار بحرانی است در حالی که شرایط بسیاری از کشورها ایده آل است. دشمن در سومین گام می گوید که هیچ امیدی به آینده نداشته باشید و ما برای موفقیت در عرصه رسانه، نباید بگذاریم دشمن به این موفقیت برسد.

خبر در حال تکمیل است

منبع: فارس
شناسه خبر: 1625284

مهمترین اخبار ایران و جهان: