نیوز سیتی!
05 بهمن 1402 - 08:45

راهیان نور بزرگترین عملیات فرهنگی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سربیشه از راهیان نور به عنوان بزرگترین و مهم‌ترین عملیات فرهنگی در جامعه یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سربیشه، روح‌الله نور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سربیشه امروز در جلسه برنامه‌ریزی اعزام زائران به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اظهار داشت: راهیان نور بزرگترین و مهم‌ترین عملیات فرهنگی در جامعه محسوب می‌شود و اجرای این حرکت بزرگ و ارزشمند یک جریان عظیم فرهنگی و تربیتی است.

وی با اشاره به اینکه راهیان نور در حقیقت بهترین فرصت برای مردم به ویژه نسل جوان برای آشنایی با فرهنگ ناب ایثارو شهادت است گفت: جوانان با حضور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس به واقع  از نزدیک و به صورت حضوری این حقایق، معارف و فرهنگ‌ها را لمس و درک می‌کنند.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سربیشه اضافه کرد: حضور نسل جوان در چنین موقعیت‌های فرهنگی و ارزشی و آشنایی آنان با گفتمان‌ها و فرهنگ‌های ناب برای مقابله با جنگ روایت‌ها و ترکیبی دشمن بسیار حائز اهمیت است.

 نوری بر مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی در این حرکت فرهنگی تاکید کرد و گفت: مقدمات و تدابیر لازم برای اعزام افراد به اردوی راهیان نور توسط کمیته‌های مختلف باید اتخاذ شود.

 در ادامه این جلسه بقیه اعضا نیز نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1649040

مهمترین اخبار ایران و جهان: