نیوز سیتی!
09 دی 1402 - 11:34

پیشرفت 20 درصدی ساخت واحدهای طرح مسکن ملی در شهرک شهید سلیمانی اردبیل

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: شهرک شهید سلیمانی در فضایی به مساحت ۶۴۵ هکتار و برای احداث ۱۵ هزار واحد تعریف شده است که در حال حاضر این پروژه 20 درصد پیشرفت فیزیک دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل٬ محبوب حیدری صبح امروز در جریان بازدید وزیر راه و شهرسازی از سایت شهرک شهید سلیمانی اردبیل٬ اظهار کرد: در سراسر استان اردبیل برای ساخت ۷۹ هزار و ۱۲۳ واحد در چهار سال برنامه ریزی شده  که حدود ۱۲۰ هزار متقاضی نام نویسی کرده‌اند که از این تعداد ۴۱ هزار و ۳۰۰ نفر تایید نهایی شدند.

وی افزود: تاکنون ۲۸ هزار و ۸۵۷ نفر مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال و یا بالاتر وجه واریز کردند که برای ۲۱ هزار و ۲۱۶ نفر تخصیص پروژه شده و برای ۳۳ هزار واحد تامین مورد نیاز زمین شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در خصوص آخرین وضعیت شهرک شهید سلیمانی گفت: این شهرک که در فضایی به مساحت ۶۴۵ هکتار اجرا می شود، برای احداث ۱۵ هزار واحد تعریف شده بود که به این تعداد یک هزار واحد دیگر اضافه می‌شود.

حیدری تصریح کرد: تاکنون برای احداث ۱۴ هزار و ۹۶۰ واحد با ۱۲ پیمانکار قرارداد منعقد شده است.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح در یک بازه زمانی ۲ ساله تعریف شده اسـت، بیان کرد: عملیات اجرایی این شهرک از اول تیرماه شروع شده که در این مدت برای ۹ هزار و ۱۰۰ واحد فونداسیون اجرا شده است و میزان پیشرفت فیزیکی آن ۲۰ درصد است.

پایان پیام/۳۸۸۶/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1620384

مهمترین اخبار ایران و جهان: