نیوز سیتی!
07 دی 1402 - 16:04

حماسه ۹ دی، سبب تفکر عمارگونه و شناخت جایگاه ولایت شد

امام جمعه چمستان با بیان اینکه ملت بزرگ ایران در ۹ دی نشان داد که دین و بصیرت خود را از ولایت می‌گیرند نه از خواص بی‌بصیرت و ناآگاه که به وقت لزوم خنثی هستند، گفت: فتنه ۸۸ عبرت بود اما در ادامه حماسه ۹ دی، سبب تفکر عمارگونه و شناخت جایگاه ولایت شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، حجت‌الاسلام سیدمحمود موسوی بعدازظهر امروز در آئین گرامیداشت ۹ دی در مصلای این شهرستان اظهار کرد: مردم ایران با پیروی از ولایت فقیه نشان دادند از خون‌هایی که در راه انقلاب دادند،نخواهند گذشت.

وی افزود: انقلاب رنگی سال ۸۸ مرحله مقدماتی توطئه‌های دیگر بود ولی دست قدرت الهی و سطح مقبولیت ایران در جهان را با حماسه مردم در ۹ دی همان سال دیدیم.

امام جمعه چمستان با بیان اینکه ملت بزرگ ایران در ۹ دی نشان داد که دین و بصیرت خود را از ولایت می‌گیرند نه از خواص بی‌بصیرت و ناآگاه که به وقت لزوم خنثی هستند، افزود: فتنه ۸۸ عبرت بود اما در ادامه حماسه ۹ دی، سبب تفکر عمارگونه و شناخت جایگاه ولایت شد.

وی حاج قاسم را فرزند امام خمینی (ره) و تربیت یافته مکتب رهبری دانست و بیان کرد: عدم وابستگی جناحی و فراجناحی بودن حاج قاسم سبب شد تا همه افراد و گروه‌ها ایشان را قبول داشتند.

وی با بیان اینکه چنین ایامی روز دفن فتنه انگیزان است، تاکید کرد: باید فهم سیاسی را ارتقا داد و بصیرت داشت.

 امام جمعه چمستان با اشاره به اینکه داغدار سردار شهید سلیمانی بودیم و اکنون سردار موسوی هستیم، گفت: هنوز انتقام حاج قاسم گرفته نشد و سیلی سخت در راه است، اگر از آمریکا و صهیونیزم بین‌الملل خطایی سربزند، آنجا را به آتش می‌کشیم.

پایان پیام/۸۶۰۲۳/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1619084

مهمترین اخبار ایران و جهان: