نیوز سیتی!
24 دی 1402 - 22:59

دستگیری سارق حرفه‌ای قطعات خودرو در ایلام

فرمانده انتظامی ایلام گفت: سارق حرفه‌ای محتویات و قطعات خودرو دستگیر و به ۳۰ فقره سرقت اعتراف کرد.

جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام، شامگاه یکشنبه ۲۴ دی‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: سارق حرفه‌ای محتویات و قطعات خودرو دستگیر و به ۳۰ فقره سرقت اعتراف کرد.

وی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات و قطعات خودرو در شهر ایلام، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: ماموران انتظامی پس از بررسی دقیق محل‌های وقوع سرقت و انجام تحقیقات تخصصی و هوشمندانه رد پای یک سارق سابقه‌دار را در این سرقت‌ها به دست آورده و با رصد هوشمندانه خود مخفیگاه وی را شناسایی کردند.

سلمانی خاطرنشان کرد: پس از شناسایی مخفیگاه متهمان، ماموران انتظامی طی هماهنگی با مرجع قضائی سارق را طی یک عملیات ضربتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی اظهار داشت: متهم پس از مواجهه با مدارک و مستندات پلیس و در تحقیقات انجام شده به ۳۰ فقره سرقت محتویات و قطعات خودرو اعتراف، که پس از تشکیل پرونده جهت اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، ۹ اسفند ماه سال گذشته، متهم ۱۰ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در ایلام دستگیر شد. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1637940

مهمترین اخبار ایران و جهان: