نیوز سیتی!
25 دی 1402 - 11:47

زمین بازی در فضای مجازی به نفع انقلاب اسلامی تغییر می‌کند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خلاقیت، نوآوری و هوش انقلابی، زمین بازی در فضای مجازی را به نفع انقلاب اسلامی تغییر می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، سرهنگ علی خالقیان، معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با حضور در جمع جامعه نخبگانی بسیج استان سمنان اظهار کرد: شما به‌عنوان رزمندگان و جهادگران فضای مجازی فعالیت می‌کنید.

وی با اشاره به عملیات والفجر 8 و حضور جوانان نخبه و فکر و عمل و روحیه انقلابی آنها در ساخت پل فجر و عبور از اروند وحشی که ارتش‌های دنیا به‌سختی این اقدامات را می‌پذیرند، گفت: این رزمندگان عبارت «ما می‌توانیم» را به‌خوبی تفسیر کردند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ادامه داد: دشمن در جنگ هشت ساله نتوانست جمهوری اسلامی را از بین ببرد، چون مردم و نسل‌ جوانان آن وقت ایستادند و خواهند ایستاد و هرگز اجازه پیروزی را به دشمنان نمی‌دهند.

خالقیان تصریح کرد: امروز دشمن امید دارد تا در فضای مجازی با تولید محتوا و پیام و هوش مصنوعی موفق شود؛ گرچه بدون شناخت از بسیجیان، جنگ نابرابری را رقم زده است.

وی با اشاره به آشوب مجازی سال گذشته دشمنان در سه ماه گفت: دشمنان در یک اتوبان یک‌طرفه، نبرد نامتعارف ایجاد کردند و با انواع مزدوران به میدان آمدند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: جوانان بسیجی در مقابله با این نبرد، با تولید محتوا دشمنان را زمین‌گیر کرده و آنها را شکست دادند.

خالقیان با تأکید بر اینکه امروز جنگ با هوش مصنوعی رقم می‌خورد، افزود: دشمن در این جنگ غافل بود که با هوش انقلابی جوانان بسیجی مواجه است و این جوانان نیازهای جامعه اسلامی را برطرف می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه روحیه انقلابی بسیج برنده جنگ در فضای مجازی است، اظهار کرد: بسیج ثابت کرده در عرصه‌های مختلف و با توجه به نیاز مردم به کمک جامعه می‌آید.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: دشمن هرگز به طور کامل موفق نشده که سلطه و تسخیر قلوب و افکار ذهن‌های ملت ایران اسلامی را داشته باشد؛ چون بستر مردمی‌سازی و مردم‌پایگی خوبی در امور وجود دارد.

خالقیان ادامه داد: در سند اعتلای ۱۰ ساله بسیج، تحول به نفع مردم و رفع مشکلات مردم مدنظر قرار دارد و یکی از عرصه‌های آن، نهضت تولید محتوای دیجیتال بسیج است که باعث جهش و ابرتحول خواهد شد.

وی با تأکید بر لزوم رفع نیاز امروز جامعه با خلاقیت، نوآوری و هوش انقلابی گفت: امروز شبکه اطلاعات بومی نیست و زمین بازی در فضای مجازی دست دشمن قرار دارد؛ گرچه روحیه ما قوی است و هوش، روحیه و فکر انقلابی به نفع انقلاب اسلامی زمین را تغییر می‌دهد.

خالقیان با بیان اینکه تولیداتی که در فضای مجازی انجام می‌شود کاری جهادی است، گفت: محتواهایی باکیفیت و هدفمند و در بستر مردمی‌سازی و رفع مشکلات مردم باید تولید شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان به جنگ غزه نیز اشاره کرد و افزود: دشمن با همه امکانات، از هوا و زمین و دریا، با بیش از ۱۴ لشکر که هر لشکر ۱۵ هزار نفر نیروی حرفه‌ای دارد، حمله کرده؛ اما نمی‌تواند مقابل یک گروه مردمی که در ظاهر کم هستند، بایستد و شکست خورده‌اند.

پایان پیام/74036/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1638340

مهمترین اخبار ایران و جهان: