نیوز سیتی!
14 بهمن 1402 - 22:10

عملیات اجرایی 3 پروژه شاخص راهداری گناوه آغاز شد+عکس

همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر، عملیات اجرایی سه پروژه شاخص راهداری شهرستان گناوه با حضور معاون عمرانی استاندار، فرماندار گناوه و جمعی از اقشار مختلف مردم این شهرستان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر عصر امروز در آیین آغاز عملیات اجرایی سه طرح راهداری در شهرستان گناوه، اظهار داشت: پل بزرگ گشویی از خواسته‌های دیرینه مردم گناوه بوده که با مبلغ اولیه قرارداد ۳۲۰ میلیارد تومان روی دره گپ احداث خواهد شد و نقش به‌سزایی در تسهیل تردد به این بندر خصوصا در زمان افزایش مسافران دارد.

وی با اشاره به اینکه مدت زمان احداث پل گشویی ۲۴ ماهه خواهد بود، افزود: دهانه این پل ۷۵ متری و بدون نصب پایه روی دره گپ با هدف تردد شناورها از زیر آن است.

اخترشناس از آغاز عملیات اجرایی روکش آسفالت میدان بسیج تا پلیس راه گناوه خبر داد و گفت: این پروژه به طول ۱۰ کیلومتر و اعتبار ۲۳ میلیارد تومان، می‌تواند نقش به‌سزایی در ارتقای ایمنی کاربران جاده‌ای داشته باشد.

وی ادامه داد: همچنین احداث راه دسترسی بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه به طول ۸۰۰ متر و اعتبار ۱۰ میلیارد تومان آغاز شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر خاطرنشان کرد: همزمان با چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی، هفت پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اعتبار ۳۵۵ میلیارد تومان در گناوه افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

محمدهادی رستمیان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر نیز در آئین کلنگ‌زنی پروژه‌های راهداری در گناوه، گفت: خوشبختانه با همراهی موثر رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، در دولت سیزدهم شاهد شروع پروژه‌های بزرگی در این حوزه هستیم.

محمدهادی رستمیان ادامه داد: پل بزرگ گشویی از خواسته‌های دیرینه اهالی گناوه بوده که با پیگیری‌های صورت گرفته از منابع ملی اجرایی شده و امیدواریم در همین دولت هم تقدیم مردم شود.

 

آغاز عملیات اجرایی ۳ پروژه شاخص راهداری گناوه

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1659584

مهمترین اخبار ایران و جهان: