نیوز سیتی!
15 بهمن 1402 - 12:28

رئیسی: انقلاب اسلامی همواره به ارتقای علم توجه داشته است

رئیس جمهور، گفت: انقلاب اسلامی توجه به علم، علم افزایی ، معرفت افزایی و ارتقای علم را همواره مورد توجه و تاکید داشته است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در آیین تجلیل از مدال آوران المپیادهای جهانی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و قدردانی از تمام دست اندکاران و زحمت کشان این عرصه گفت: انقلاب اسلامی توجه به علم، علم افزایی ، معرفت افزایی و ارتقای علم را همواره مورد توجه و تاکید داشته است.

وی افزود: امام بزرگوار به عنوان رهبر این انقلاب خود یک عالم فرزانه بود؛ شما اثرات علمی امام را اگر مشاهده کنید علی رغم سن و سال و اشتغالات فراوانی که ایشان داشته‌اند ۵۰ جلد کتاب، که بسیاری از این کتاب‌هایی که ایشان دارند کتاب‌های مرجع است، کتاب‌های فقهی، حقوقی، فلسفی و کلامی و کتاب‌های عرفانی و اخلاقی از کتاب‌های ارزشمند امام است.

رئیس جمهور تصریح کرد: امام خمینی(ره) شخصیتی هستند که در حوزه علم و دانش، نوآوری و خلاقیت دارند؛ سخنان جدیدی را بیان کردند که اساتیدشان و علمای بزرگ قبل از ایشان این سخنان را نداشتند، همه نیز مبتنی بر یک اصول و مبانی است.
رئیسی یادآور شد: امروز سکاندار این انقلاب و پرچمدار آن یک عالم فرزانه است که همواره به رشد و پیشرفت علم و دانش در کشور تأکید می‌کنند .

در حال تکمیل...

منبع: فارس
شناسه خبر: 1660084

مهمترین اخبار ایران و جهان: