نیوز سیتی!
18 دی 1402 - 15:26

خنثی کردن توطئه‌های دشمن با حفظ و ارتقای انسجام ملی

استاندار اصفهان گفت: در ایران اسلامی مادامی که بخواهیم مستقل باشیم، کینه توزی و دشمنی بیگانگان وجود دارد اما در برابر آن بهترین راه برای خنثی کردن توطئه‌های دشمن حفظ و ارتقای انسجام ملی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات استان اصفهان، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در جلسه هیأت اندیشه ورز انتخابات استان با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در مراسم سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: انتخابات مهمترین رویدادی است که در سال‌جاری، کشور برای برگزاری آن در حال برنامه‌ریزی است.

وی با اشاره به حضور فعالان حوزه تولید و صنعت استان در این نشست، ادامه داد: از جمله نتایج قابل توجه مشارکت همگانی در انتخابات پیش‌رو کاهش طمع دشمن نسبت به ایران اسلامی است.

مرتضوی بیان کرد: مردم ما از دیرباز تاکنون درگیر فتنه‌گری و تلاش‌های بی امان دشمن علیه انسجام ملی و توسعه همه جانبه کشور هستند.

استاندار اصفهان افزود: مادامی که بخواهیم مستقل باشیم این کینه‌توزی و دشمنی وجود دارد اما در برابر آن بهترین راه برای خنثی کردن توطئه‌های دشمن حفظ و ارتقای انسجام ملی است.

وی خطاب به مدیران صنایع و فعالان عرصه تولید استان، گفت: انتخابات باشکوه و با مشارکت همگانی مردم، وحدت اجتماعی ایران اسلامی را به جهانیان نشان می‌دهد.

مرتضوی ادامه داد: از این رو، راهبرد مشارکت همگانی به عنوان یکی از راهبردهای اساسی که رهبر انقلاب بر آن تأکید دارند باید مد نظر قرار بگیرد و هر فرد در هر جایگاهی که دارد نسبت به تحقق این مهم تلاش کند‌.

تأثیر انسجام ملی در شکست نقشه‌های دشمن

محمدرضا جان‌نثاری، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان نیز در این نشست بیان کرد: مردم‌سالاری دینی مؤلفه قدرت نظام جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: همین مؤلفه و انسجام ملی باعث شده تا نقشه‌های دشمن، با وجود تحمیل هزینه‌های مالی و جانی به ایران اسلامی، همواره با شکست مواجه باشد.

جان‌نثاری گفت: یکی از عرصه‌هایی که با حضور فعال مردم اجرا می‌شود و باعث عصبانیت و شکست دشمن می‌شود انتخابات است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان تصریح کرد: از این رو در تلاش هستیم تا انتخابات ذیل چهار راهبرد اساسی مقام معظم رهبری سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت برگزار شود و بر راهبرد مشارکت همگانی تأکید فراوان داریم.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ع

منبع: فارس
شناسه خبر: 1630940

مهمترین اخبار ایران و جهان: