نیوز سیتی!
19 دی 1402 - 10:52

تحویل 118 میلیون متر مکعب گاز به جایگاه‌هایCNG زنجان

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: در 9 ماهه سال‌جاری 118 میلیون و 541 هزار و896 متر مکعب سوخت به جایگاه‌های CNG فعال در استان زنجان تحویل داده شده است.

رحیم سلیمانی‌نژاد، مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان امروز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به استقبال مردم از سوخت پاک CNG در استان اظهار داشت: فقط در آذرماه امسال 12 میلیون و 455 هزار و 676 مترمکعب گاز طبیعی در جایگاه‌های CNG استان عرضه شده است.

 مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه سوخت CNG نسبت به بنزین، گازوئیل و سایر فرآورده‌های فسیلی، آلاینده‌های محیطی کمتری تولید می‌کند، اذعان کرد: CNG علاوه بر تاثیر در کاهش آلاینده‌های محیطی، به علت دارا بودن احتراقی بهینه و تمیز موجب افزایش طول عمر موتور اتومبیل نیز می‌شود.

وی مقرون به صرفه بودن استفاده از CNG را از دیگر مزایای این سوخت خواند و افزود: ارزان و قابل‌دسترس بودن، بازدهی مطلوب و کاهش گازهای گلخانه‌ای از دیگر مزایای استفاده از این سوخت پاک است.

سلیمانی‌نژاد در پایان با اشاره به اینکه در استان زنجان 43 جایگاهCNG  فعال است، خاطرنشان کرد: به‌منظور تسهیل در ناوگان حمل‌ونقل جایگاه‌های گاز CNG استان به‌صورت شبانه‌روزی در حال خدمات‌رسانی به شهروندان هستند.

 انتهای پیام/2308

منبع: فارس
شناسه خبر: 1631684

مهمترین اخبار ایران و جهان: