نیوز سیتی!
13 خرداد 1402 - 09:12

استقبال سرد از فن بازار پوشاک مشاغل در مازندران

آمل- مدت زمان برپایی جشنواره و فن بازار پوشاک مشاغل مازندران با آن که یک روز تمدید شد اما استقبال ادارات و سازمان ها از آن کمرنگ بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، اولین جشنواره و فن بازار پوشاک مازندران از ۱۰ خرداد در آمل برپا شد و آن بیش از ۳۰ شرکت تولیدات در حوزه پوشاک مشاغل را به نمایش گذاشتند. با این حال استقبال از این جشنواره از سوی دستگاه‌ها و شرکت شهرک‌های صنعتی استان ضعیف و کمرنگ بود و مایه انتقاد تولیدکنندگان و غرفه داران شده است.

این حضور و استقبال کمرنگ دستگاه‌ها و سازمان‌ها از این فن بازار در حالی بوده است که با توجه به تعطیلات هفته جاری و درخواست مسئولان برای حضور دستگاه‌ها، شرکت‌های صنعتی و سازمانها مقرر شد این جشنواره تا شامگاه شنبه ۱۳ خردادماه تمدید شود.

محمدرضا یوسفی سرپرست جهاد دانشگاهی مازندران در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اولین جشنواره و فن بازار پوشاک مازندران از ۱۰ خردادماه افتتاح شد و تاکنون با یک روز تمدید تا ۱۳ خردادماه ادامه دارد.

وی افزود: این جشنواره که با هدف بازارسازی، پایدارسازی مشاغل خرد و خانگی و برای حمایت از تولیدکنندگان استانی و ایجاد زنجیره ارزش صنعت پوشاک استان برگزار شد، تا کنون از استقبال خوبی برخوردار نبود و این تمدید فرصتی است تا دستگاه‌ها برای بازدید و ثبت سفارش توجه ویژه به بخش تولیدات داخل استان داشته باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1258118

مهمترین اخبار ایران و جهان: