نیوز سیتی!
28 اردیبهشت 1402 - 21:21

طرح تولید نفت وگاز از زباله در آمل اجرا می شود

آمل - فرماندار آمل گفت: طرح مالی « پیرولیز» تولید نفت و گاز از زباله به مرکز آمل در تهران امضاء شد و منتظر حضور پیمانکار برای اجرای آن هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس حسینی شامگاه پنجشنبه در همایش بزرگداشت روز شوراهای شهرستان آمل که با حضور شفقت معاون وزیر کشور برگزار شد، گفت: اجرای طرح گازرسانی و خط فیبرنوری در بخش لاریجان به همت دولت سیزدهم انجام شده است.

حسینی با اشاره به اینکه به همت مردم و مسئولان شهرستان آمل در حوزه شهری و روستایی شاهد تحرک بسیار خوبی هستیم و این نشان از همدلی در سطح شهرستان دارد، بیان کرد: مشارکت مردم و شوراها در توسعه شهرستان، مناسب و درخور قدردانی است.

وی با بیان اینکه به همت دولت سیزدهم شاهد تحرک و پویایی ویژه ای در سطح شهرستان بوده‌ایم، اظهار کرد: در یک سال گذشته ۲۳۰ پروژه با اعتبار بیشتر از هزار میلیارد تومان در آمل تنها در هفته دولت و دهه فجر به بهره برداری رسیده است و امیدواریم این تحرک و توجه در سال جاری افزایش یابد.

حسینی با اشاره به اینکه در بخش محروم لاریجان، به همت دولت سیزدهم مشعل گاز در این بخش روشن شده و فیبرنوری به بام ایران در شهر رینه رسید، افزود: برای این بخش در سال جاری بنا داریم بیمارستان شهر گزنک را راه اندازی کنیم تا بخش مهمی از مشکلات مردم این منطقه رفع شود.

فرماندار آمل با اشاره به اینکه استانداری مازندران برای رفع معضل پسماند منطقه عزم و اراده دارد، اظهار کرد: طرح مالی پیرولیز یعنی تولید نفت و گاز از زباله به مرکزیت شهرستان آمل را در تهران به امضا رساندیم و در انتظار حضور پیمانکار در شهرستان هستیم، در هفته گذشته نیز استاندار پیمانکار دیگری نیز برای مساله زباله شهرستان معرفی کردند که امیدواریم این تلاش‌ها در سال جاری به نتیجه برسد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1221518

مهمترین اخبار ایران و جهان: