نیوز سیتی!
25 اردیبهشت 1402 - 16:18

انتقاد فرماندار ساوجبلاغ از عملکرد مدیریت شهری شهرستان مهستان

فرماندار ساوجبلاغ با انتقاد از عملکرد مدیریت شهری شهر جدید مهستان در راستای احداث پروژه مسکن ملی، گفت: نباید اجازه دهیم پروژه‌ای که می‌تواند دو ساله تمام شود ۴ سال به طول انجامد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، محمدرضا البرزی، فرماندار شهرستان ساوجبلاغ، امروز در نشست پروژه مسکن ملی در این شهرستان که با حضور نماینده وزیر راه برگزار شد، با اشاره به پروژه در حال احداث طرح نهضت ملی در شهر جدید مهستان با انتقاد از مدیریت شهری شهر جدید مهستان به دلیل مانع شدن از فعالیت پروژه، گفت: نباید اجازه دهیم پروژه‌ای که می‌تواند دو ساله تمام شود ۴ سال به طول انجامد.

البرزی گفت: مسؤولان باید در راستای تسهیل در امور مردم قانون را بدون آنکه بشکنند خم کرده و بدون زیرپاگذاشتن قانون اقدامات لازم را انجام دهند.

وی از شهردار شهر جدید مهستان در خواست کرد که هر آنچه که در اختیار دارد اعم از تخفیف و تقسیط و ... انجام دهد تا پروژه نهضت ملی یک روز هم معطل نماند.

البرزی گفت: از مدیران انتظار می‌رود که به دنبال تحقق اهداف نماینده دولت در شهرستان باشند و با شجاعت به کارهای سخت مردم ورود نموده و آنان را از نظام و دولت خرسند نمایند.

وی تأکید کرد: ساخت مسکن سهم قابل توجهی در اقتصاد و ایجاد اشتغال در کشور دارد که لازم است از طریق روشهای و با همراهی مسؤولین و مشارکت بانک‌ها در ارائه تسهیلات ساخت مسکن سرعت یابد.

وی در پایان از وزیر راه و شهرسازی خواست: بودجه‌هایی را برای ساماندهی شهر مهستان اختصاص دهد تا مشکلات شهر مرتفع شود.

در ادامه مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید مهستان با اشاره به ۸ هزار واحد باقیمانده مسکن مهر در این شهر اظهار کرد: ۶ هزار واحد تا پایان شهریور سال جاری تکمیل و تعیین تکلیف خواهند شد.

عباس قنبری افزود: در تلاش خواهیم بود ۲ هزار واحد باقیمانده نیز تا پایان سال تعیین تکلیف شده و پرونده مسکن مهر در شهر جدید مهستان بسته شود.

وی با اشاره به مشکلات پیش روی طرح نهضت ملی در بحث پروانه و کمیسیون ماده صد و ... از فرماندار خواست: در اینخصوص ورود نموده و از مدیریت شهری بخواهد در اینخصوص تعامل به خرج داده تا این طرح ملی در زمانبندی خود اجرایی شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید مهستان همچنین از فرماندار شهرستان ساوجبلاغ خواست: با توجه به اینکه شرکت عمران یک شرکت درآمد هزینه می‌باشد و در زمان حاضر زمین زیادی برای فروش و هزینه در پروژه‌های شهر ندارد بحث الحاقیه اراضی را پیگیری نمایند تا هر چه سریعتر زمین مورد نیاز تامین شود.

این نشست به منظور طرح و دریافت گزارشات پیشرفت پروژه های نهضت ملی مسکن مسکن مهر و دریافت مشکلات و ارائه پیشنهادات برای رفع موانع موجود و سرعت بخشی به عملیات اجرایی با حضور نماینده وزیر راه و شهرسازی، فرماندار و معاون عمرانی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت عمران و شهردار و رییس شورای اسلامی شهرجدید مهستان و دیگر مدیران شهرستان ساوجبلاغ تشکیل شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1214118

مهمترین اخبار ایران و جهان: