نیوز سیتی!
27 اردیبهشت 1402 - 20:29

برترین های اولین روز مسابقات ماهیگیری بازیهای ساحلی معرفی شدند

اولین روز مسابقات ماهیگیری ورزشی بازی‌های ساحلی کیش با شاخه «کستینگ» با پرتاب قلاب آغاز شد که ماهیگیران استان‌های کرمانشاه، کردستان، منطقه آزاد کیش و اردبیل اول تا چهارم شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، افشین مظفری از استان کرمانشاه با ۱۳۵ متر پرتاب به عنوان قهرمانی شاخه کستینگ مسابقات ماهیگیری بازی‌های ساحلی کیش دست یافت و کاوه اردلان نژاد از استان کردستان نیز با ۱۲۲/۷۲ متر در جایگاه دوم قرار گرفت. ذوالفقار رضایی از منطقه آزاد کیش نیز با پرتاب ۱۲۲/۱۰ متری خود جایگاه سوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد. ضمن اینکه سید برات نذری از استان اردبیل نیز با پرتاب ۱۲۰ متری خود به مقامی چهارمی این دوره از مسابقات رضایت داد.

«کستینگ» یکی از شاخه‌های رقابتی مسابقات ماهیگیری ورزشی است که ماهیگیران در این رشته قدرت و مهارت خود در پرتاب قلاب ماهیگیری را نشان داده و در طول پرتاب با یکدیگر رقابت می‌کنند.

مسابقات ماهیگیری ورزشی کیش امروز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت در شاخه «اسپینینگ» و در ساحل پدیده پیگیری می‌شود و تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.

بازی‌های ساحلی کیش ۲۰۲۳ رویدادی ملی به همت فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی است که تا اول تیر ۱۴۰۲ در کیش برگزار خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1219418

مهمترین اخبار ایران و جهان: