نیوز سیتی!
01 خرداد 1402 - 08:34

اعزام ۱۴۶۷ زائر زنجانی به سرزمین وحی

مدیر حج و زیارت استان زنجان از اعزام یک هزار و 467 زائر، عوامل اجرایی و مدیریتی به حج سال جاری خبر داد و گفت: زائران زنجانی در 9 کاروان و از فرودگاه زنجان اعزام می‌شوند.

ابراهیم احدی، مدیر حج و زیارت استان زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان آمار زائران اعزامی استان به حج 1402 را یک هزار و 420 نفر اعلام و اظهار کرد: 42 عامل اجرایی هم این زائران را همراهی خواهند کرد، ضمن اینکه مدیریت یکی از هتل‌ها هم در اختیار یکی از کارگزاران زنجانی قرار می‌گیرد که اداره کنندگان این مجموعه پنج نفر خواهند بود.

مدیر حج و زیارت استان زنجان با بیان اینکه حجاج زنجانی در روزهای 9، 10 و 11 و در 9 کاروان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند، اظهار کرد: این حجاج با 6 پرواز به صورت روزانه دو پرواز از فرودگاه زنجان اعزام خواهند شد.

وی به اعزام یک کاروان از حجاج زنجانی به صورت مازاد با استفاده از سهمیه تهران اشاره و تصریح کرد: این کاروان روز چهارم خرداد و از تهران اعزام خواهند شد.

احدی با بیان اینکه برنامه بازگشت حجاج زنجانی برای روزهای 19، 20 و21 تیرماه خواهد بود، ادامه داد: برنامه‌های مورد نیاز برای اعزام حجاج شامل آموزش، واکسن و... عملیاتی شد و مدارک همه آن‌ها برای صدور ویزا ارسال شده است.

مدیر حج و زیارت استان زنجان تاکید کرد: عملیات حج 1402 در حال حاضر در مرحله آماده اعزام است و همه اقدامات لازم در چند ماه گذشته تکمیل و منتظر صدور ویزا و بلیت هستند.

شایان ذکر است، یک هزار و467 زائر و عوامل اجرایی از استان به حج 1402 اعزام می‌شوند.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1229162

مهمترین اخبار ایران و جهان: