نیوز سیتی!
24 اردیبهشت 1402 - 13:45

کردستان نیازمند نگاه ویژه است/ هلال احمر پرچمدار خدمت بی منت به مردم است

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: کردستان در مسیر پیشرفت و رفع مشکلات نیازمند نگاه ویژه است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی ظهر امروز در دیدار رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کردستان در سنندج اظهار کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان در استان‌هایی مانند کردستان اجر مضاعفی دارند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه کردستان به واسطه مشکلات و کاستی‌های مانده از گذشته نیازمند نگاه ویژه است، گفت: با توجه به اینکه بخشی از جمعیت استان زیرپوشش نهادهای حمایتی هستند، هلال احمر می‌تواند در این راستا کمک کننده باشد.

حجت‌الاسلام پورذهبی با اشاره به اینکه خدمت داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر بدون منت بوده و در محضر خداوند بزرگ بسیار ارزشمند است، اضافه کرد: نافع‌ترین مردم کسی است که منفعتش به مردم برسد، جمعیت هلال احمر پرچمدار خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم است.

به گفته وی، خدمت باید بی‌منت، مفید و تاثیرگذار باشد خوشبختانه سازمان جوانان جمعیت هلال احمر این خصوصیت را در کشور و استان دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تاکید براینکه نیروهای امدادگر و داوطلبان هلال احمر کار سخت و در عین حال مقدسی را انتخاب کرده‌اند و باید به خود ببالند، اذعان کرد: هلال احمر دستگاهی بدون حاشیه، پرکار و زحمتکش است که خدمات ارزشمندی ارائه می‌دهد و در راه این خدمت همه اقشار را بدون توجه به زبان، قومیت، دین و مذهب در نظر دارد.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1211362

مهمترین اخبار ایران و جهان: