نیوز سیتی!
27 اردیبهشت 1402 - 10:41

بروزرسانی آمار محلات اسلامی شهرقدس در دستور کار قرار بگیرد

قدس-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری قدس بر ضرورت بروزرسانی آمار محلات اسلامی این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر عذیری صبح چهارشنبه در نشست قرارگاه شهید غلامی شهرقدس که با حضور مسئولین دستگاه‌های اجرایی مرتبط در سالن جلسات شهید شاه‌بوداغیان فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: این نشست پیرو جلسه قرارگاه خدمات اجتماعی، ستاد توانمندسازی و تحول اجتماع‌محور محلات کم‌برخوردار برپا شده و به دنبال برگزاری نشست‌های بعدی در این حوزه به صورت استانی در راستای رفع مشکلات هستیم.

وی در رابطه با بروز رسانی آمار محلات اسلامی در شهرستان قدس افزود: با توجه به تقسیم‌بندی شهرستان به ۱۵ محله اسلامی و تهیه شناسنامه محلات، بنابراین نیازی به تهیه آمار مجدد نیست بلکه می‌بایست نسبت به بروز رسانی آن متناسب با فرم‌های تهیه شده، اقدام شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری قدس گفت: در راستای احصای آمار محلات اسلامی می‌بایست از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی به منظور جلوگیری از اتلاف زمان استفاده کرد، همچنین در این طرح با عنایت به ابلاغ دستورالعمل توسط وزیر محترم کشور به دستگاه‌های اجرایی همه ادارات و نهادها موظف به همکاری در اجرای درست این طرح هستند.

وی در پایان عنوان داشت: امیدواریم با تکمیل اطلاعات لازم و مورد نیاز در کمترین زمان ممکن توسط مدیران محلات مورد نظر از امکانات و اعتبارات استانی و ملی در راستای رفع مشکلات محلات کم برخوردار بهرمند شویم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1217618

مهمترین اخبار ایران و جهان: